今日係 黑色星期五
唔知點解都幾黑
今日返學冇驚冇險 好彩好彩
then候選 學生會 apex
d人都唔係太鍾意佢
不過最後都以5x 幾% 通過
放學之後就黑lo
去數學學會 玩果隻 唔知咩野 好次打馬吊咁
好黑 次次都係差dd
最後大家都出靜13就win
真係黑ar 最後我差一隻13 就win
then 去左同rm mo 威廉 mung lee 張少 bio lee 一齊食飯
rm 成日話我講英文 又話我英文唔係好 又學人講英文
anyway 我自認唔好 不過就係因為唔好先要講多d 練多d
可惜佢完全唔明白我果份ga想法
過來自己ga一套不被認同 果種感受係好難講
好次被人 一刀一刀咁插 入自己ga心裡
不過佢都冇心ga 佢成日都串我嫁la 我應該要關慣
大家話曬係拍擋ar ma 佢唔就我 咪我就佢lo 有咩所謂 就緊要可以保持team a ga 效率!
|