今日去唱k 全男班 山爺 張少 女生外交官- nam fred c 兄
不過女生外交官 果然唔同d 竟然搵到係另一間房唱緊k ga 謝韻芝wo
係咁唱 唱左好多stephy ga 歌 好開心ar ...
then 其他人都讚我唱到高音
不過其實我唔係唱得太好聽
邊度夠christy 唱得好聽
唱完c兄 張少 同我返左home 打個白鴿轉
就再返ymca
返到去玩一陣 就一齊去食飯
去左食日本野 食左16 碟 係咪好勁呢
then 教人lu 要用英文 去解釋 數學 真係幾難
重要係中2 tim
then 走黎走去 都係鍾意係新來港
因為我之前一位6年級ga 女孩子 好乖
係我ga愛徒ar haha
then 大家開會
張少做財政
女生外交官 就做聯絡
yan 同佢個fd 就係文書 (文書都要兩個??)
最無奈 就係我做主席
我都唔知幾時做左主席
|