今日好返好多lu
不過好返之後
就有好多野要做
天日有3個test 一個dict
所要留係SCHOOL 做hw 先回家
做做下 lee sir 上 4c 找我同張少 吹水
講左少少野 then bio 又叫埋 rm 同 mung lee 黎吹水
rm 話我成日笑 問我係咪好事近
係咩 我又唔係好覺我成日都笑
不過做人開心d 唔係幾好咩
可能以前冇宜家咁happy la 所以冇笑得咁多
好開心有一班咁好ga 同學一齊走過中4 中5 ga 日子
入唔到4d 入左4c 係 塞翁失馬
宜家完全冇因為入唔到4d 感到遺憾
反而愈來愈愛上4c !
最愛4c!!!!
真忙 所以冇返ymca~
|