今日好怪~ 勁早就起左身 6:30左右已經係度打ps2 @@
重改左blog果個日曆個圖tim
約左下星期一去睇死亡筆記 好期待ar ~
唔知係咪唔想留係屋企的原因呢?
今日又同老豆嘈左兩句
日日都出d翻譯比我要我由中轉英
而且d句子係一d我唔常用或者唔會有機會用的英文字
咩破產, 零售 ,批發 o的 英文 wo -3- 呢d econ o的字
我唔知佢係因為佢係文科人而且econ最好所以問ar.....
定佢想我十項全能.... 什至唔知我入左理科tim==''
總之我做唔會用心去記 都唔會用心做
佢今日又比我做la.......
我做緊其他野嫁ma 又要硬要黎做 我更加一面不耐煩 佢見到我咁樣就話呢樣點好果樣點好
我本來照單全收 係咁 係到 嗯~ 吾~ 答佢 但係我最後都忍唔住同佢嘈兩句
佢咁快就要我預備學習o的心 .... 重有半個月多d先返學 洗唔洗咁緊張 攪到我都有d壓力
返學都唔係一開學就教書la ~ 又話一開學就收左我部電視wo ~=3=''
識我ga 人都知我最唔鍾以比人限住 佢種種ga "命令" 令我更加反感
所以自暑假起,同佢ga關係就愈來愈差la
算la~我都唔想再提.........
|