今日又有街街去la ^3^
今早同nam 去睇死亡筆記
都唔錯ga~不過故仔未講完 好次係11月之後先會再講埋個故事
不過太家都不妨睇睇ar ~
唔記得post stephy fantsy ga 特別版 o既封面 補post番先
kaka~重有一本小小ga stephy 寫真集~
睇完死亡筆記之後 去左ceo唱 k 巧開心ar 係咁唱stephy d歌
嘻嘻~ 好happy too day
不過表哥天晚要番uk lu ~ 有d美中不足tim >3<
巧累ar ~ 係咁多先la