sorry~ 各位 又咁夜先打日記tim~
今日係我表哥last day in hk la ><
今日同佢去買手信+同人say bibi
我地最後係千色買左
又去下買其他野
then 去左 舊合益 去搵麗影o既老闆娘(我去開買yes card + 相o既地方)
一買就就左2xx蚊(已經有折頭嫁la) =v=
大家不如cc我買左d咩
3張5R相 特別鍾意右手邊果張 it is so sweet >3<
3輯令令stephy相
2007年stephy 日曆card
跟住由電話換左部相機影~因為我部n3250影相唔係好得 得200萬象素
唔知幾多年前ga舊閃card 一樣三種唔同色

今期ga yes card 差1張夜光就齊la 不過我叫左老闆娘幫我補番
廚窗有stephy樣ga夜光卡都買曬 2x蚊@1 @@
今期精品~ 令令stephy 電話繩
ar 差d forget 左tim 買左一隻會長戴o既介指
本來載右手 不過方便影相 所戴o左 左手黎影
介指只係得兩條線 好簡單 但係我都好鍾意~
係度等巴士果陣出現左奇境 (奇其實係飛機經過做成) =3=
好次係為表哥今次hk + 大陸 之行 打上完美ga 句號咁~
去到機場8人食左個唔飽ga 晚餐
不過食左5xx 蚊- -
then 我o地1行8人就去左離境果個入口
所有人都輕描淡寫咁say bi bi 
今次表哥走冇人特別唔開心 ~可能係大家都大左ga 關係la ~咁都未免唔係一件好事黎ga ~
因為唔係記掛表哥ga離去 而係記掛佢何時回來 而且係樂觀去看
我唔知係唔係anyone 都係咁呢? 不過只少我係....
所有野都係有代價 仍佢離開hk ga time 換來ga係 難能可貴ga親情
令我想起"親朋勿友" ga 一句 ~ "會別離總會別離"
最後係度祝佢一路平安la ~
再寫比人嘈la c you ~
|