今日去飲壽宴~ 好多野食
我「移」 公 (唔知邊個移tim~.~)69歲大壽
好多人都去~好熱鬧ar
食飽就同d表姊去唱k
唱到1點幾先返去表姊度訓覺
我估我返到香港都冇咩可能可能玩到咁夜
果晚真係玩得好盡興
不過相比起hk d 卡拉ok 就差d la