重有4日就放假喇
好波
@@咁樣自己昆自己D時間快過D
今日返到去就數學<-------我....數學天才呢~~~~
跟住化學@@個呀SIR帶曬D野落黎課室做實驗= =
我O曬咀....學校大大個實驗室唔用 - -
跟住......潮奶堂(中文)....呆下食下野咁...過左LU~
跟住生物.....勁勤力咁聽書同做會考題XDD
食LUCH之後又中文= =食野過左
跟住電腦~~~1陣就落堂喇...傾計XDD
放學LU最後就~~~~~~~~~~~~~~~~~