今日係我第1日打blog
係我1個fd令我有打blog ge興趣
-------------------------------------------------
無聊的1天又開始
今日都係好似平時咁
上msn 打機 出下街 冇咩特別
同個fd玩信長.........比佢秒死
自己玩左陣爆爆
跟住就想玩勁舞........想同我另1個fd玩
佢都算係我1個幾好ge朋友
佢add我果陣我就打緊blog
我打完先同佢玩順便比佢睇下個blog
而令我有興趣打blog果個fd都有玩勁舞
不過佢玩得太勁so我好小叫佢陪我玩@@
重有好多fd都想同我玩
but.....時間有限
我約左佢地今晚玩一陣信長 勁舞
重有好多fd
陪唔曬
識我ge回下好wow大佬
頂....聽日冇啦啦要返大6
重要返去3日
悶我3日...好慘呀
個背景唔好同我講
要訓啦
今日打住咁多先啦
|