聽日星期6
有兩班fd約我
搞到我都唔知去邊好
1班話去游水
1班話去睇電影
我係中間真係好難做
兩班都同我咁熟
我都唔知跟邊班好
最後我都係決定左去睇電影
因為我游水唔係好勁
又要曬到黑曬
都係睇電影好d
-------------------------------------
今晚有個fd叫我玩勁舞
(因為佢會考都溫書ge關係so得反好小時間玩)
陪佢玩左陣我就彈左
之後我好內先上反
見佢冇上我都冇玩
唉!
咁內冇同佢玩過勁舞
我都想同佢玩內d
but......彈左(自己都有d無奈)