擒晚去左唱k
見到d人係到玩大話
我為過去一齊玩囉
佢地想大我話 輸左要飲酒個wow細路!你玩唔玩得起呀!玩唔起唔好同我地玩wow!到時你醉左唔關我地事珈!
我見佢地咁串為同佢地玩下囉!心諗飲一兩杯酒姐咁易醉咩!
點知1玩
原來佢地成班都廢ge
係咁比我灌
1個1個咁走
最後有個傻佬以為自己好勁(佢飲過半杯到都有win過下)
同我1on1
結果............醉q死佢(玩左5次1次1杯)(真係低佢死玩到咁大)
----------------------------------------------------------------------
今日死左返黎啦
|