孤單的我
chris9745
暱稱: 孤單の人
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
緣份?
再加多樣
Schedule
淆低
又係時侯講夢想
文章分類
全部 (172)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 172
留言總數: 98
今日人氣: 0
累積人氣: 3694
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


屌-.-上堂食糖姐咁都要留堂 分類: 未分類

今日唔知做乜隻眼係咁流眼水@@

第1堂上中文..笑下笑下咁過左

之後兩堂生物..勁爽

跟住英文堂

成堂都係對改正果D

之後兩堂電腦

係MSN到渡過了XDD

跟住LUCH...屌= =買唔到飯食

唯有放學食野啦- -

之後上化學堂

呀SIR 1入課室姐

火警鐘嚮左

好波..諗住落到去上返黎都差唔多完GE啦E堂

點知重有D時間

咁咪上埋佢囉

跟住隔離條友係到食野問我要唔要

有野食WOW...當然要啦

跟住咪係到食囉

屌-.-咁都比呀SIR睇到

重話放學留低

頂..比左張鮑魚卷我

屌...姐係要我星期3留堂姐

你有種

死傻仔呀SIR

之後果兩堂..德育

同吹水堂冇咩分別@@

------------------------------------------------------------------------------------

集隊果陣呀乜水問我點解唔參加drama

我都唔多想答佢

因為..唉 記得上年個暑假......7月成個月都比曬DRAMA= =

+上次次星期3練果時都遲放

重有....係因為本身冇乜自信+上有D怕羞

同埋FEEL到自己D戲差左好多

唔想累到成個DRAMA比賽果陣.....

+上今年都係英文的

自己英文又唔好

同埋最後1樣..就係責任GE問題

參+左1堂..就要堂堂都去

就算覺得悶都要返去排戲

SO..今年唔打算參加

多謝文桌同ABC

咁關心我

----------------------------------------------------------------------------

頂你..

講到佢幾好幾好咁...

聽你講完之後....發覺自己1樣都做唔到= =

例如傾電話....

為左你訓唔着.....

唱歌比你聽- -.....

面紅...

浪漫.....

哄你開心....

冇樣做到GE...= =

雖然你冇話過我要好似佢咁姐

但係聽完之後自己都會......

唔講喇

玩反場信長爽爽佢先XDD