今日唔知做乜隻眼係咁流眼水@@
第1堂上中文..笑下笑下咁過左
之後兩堂生物..勁爽
跟住英文堂
成堂都係對改正果D
之後兩堂電腦
係MSN到渡過了XDD
跟住LUCH...屌= =買唔到飯食
唯有放學食野啦- -
之後上化學堂
呀SIR 1入課室姐
火警鐘嚮左
好波..諗住落到去上返黎都差唔多完GE啦E堂
點知重有D時間
咁咪上埋佢囉
跟住隔離條友係到食野問我要唔要
有野食WOW...當然要啦
跟住咪係到食囉
屌-.-咁都比呀SIR睇到
重話放學留低
頂..比左張鮑魚卷我
屌...姐係要我星期3留堂姐
你有種
死傻仔呀SIR
之後果兩堂..德育
同吹水堂冇咩分別@@
------------------------------------------------------------------------------------
集隊果陣呀乜水問我點解唔參加drama
我都唔多想答佢
因為..唉 記得上年個暑假......7月成個月都比曬DRAMA= =
+上次次星期3練果時都遲放
重有....係因為本身冇乜自信+上有D怕羞
同埋FEEL到自己D戲差左好多
唔想累到成個DRAMA比賽果陣.....
+上今年都係英文的
自己英文又唔好
同埋最後1樣..就係責任GE問題
參+左1堂..就要堂堂都去
就算覺得悶都要返去排戲
SO..今年唔打算參加
多謝文桌同ABC
咁關心我
----------------------------------------------------------------------------
頂你..
講到佢幾好幾好咁...
聽你講完之後....發覺自己1樣都做唔到= =
例如傾電話....
為左你訓唔着.....
唱歌比你聽- -.....
面紅...
浪漫.....
哄你開心....
冇樣做到GE...= =
雖然你冇話過我要好似佢咁姐
但係聽完之後自己都會......
唔講喇
玩反場信長爽爽佢先XDD
|