今日12點幾先起身
跟住飲左野
然後就同衰婆msn
之後落左街買野食
食完去左衰婆屋企
之後係到玩短周
去到佢屋企乜都唔睇得@@
算啦你怕羞我唔怪你
不過睇左你味完成的作品XD
飲左罐寶礦力@@
之後都係咁....同你冇乜野講我都feel到你好悶
冇計啦....我都唔想珈
走之前諗住講下笑GDBYE KISS
點知你話好
果時個心跳得勁快
去左個廁所
之後出到黎
你叫我合埋眼我為合囉都知你唔禁KISS落我去
跟住...唔知做咩變左我KISS你@@
跟住你就閃左入房喇
走果時勁驚客親你@@
我都唔知點解今日會咁勇@@
返屋企果陣係咁諗住同你KISS果下= =
雖然你閃走左@@
客親你的話sor囉= =
衰婆我愛你呀
7點半打波
好野@@
|