Be The BeSt 只因我強xD
Σ三界ξ六定
Χ天地ο初開
ω神原τ非神
π魔本ξ非魔
chriskeyman
暱稱: LKM
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-05-17
2013-05-10
2013-05-07
2013-05-04
2013-05-03
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 21
今日人氣: 11
累積人氣: 2545
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 4 月 23 日  星期二   晴天


2013-04-23 分類: 未分類

媽呀∼∼∼∼

好多同學都考完DSE啦

我唔制呀

仲有BAFS同M1

唉- -

都唔知點解會揀呢兩科黎讀

不過

我都係會堅持落去!

因為

唔揀都揀左

都係對多幾日之麻 !

之後就大解放啦!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

不過

說真的

平時常常聽到這些不滿

雖然自己也常說

但是有這樣的不滿

似乎更令我努力去讀

口裡說不 身體卻很誠實地溫書:D

 

的確

對於每個不同時期的人黎講

追求既目標都唔同

以前既我

好怕畢業 好怕要出黎工作 好怕會見唔到我心愛既人 好怕負上責任

但係今日既我

反而好期待將來既自己

期待將來自己可以獨當一面

對待自己係工作上可以八面玲瓏

不再害怕見不到心愛的人

期待將來有一個溫柔又愛我的女朋友

我不知道自己為甚麼有這樣的轉變

 

我一定會將期待

轉化成為現實

令我既人生

充滿快樂

將來既女朋友

要多點依賴我呀:D

有咩都要同我分享呀:D

我一定會給愛我的女孩一個完整的家:D






訪客留言 (返回 chriskeyman 的日誌)


krt 於 2013-04-26 12:00 AM 發表:
想必你在那時候一定好傷心了.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



krt 於 2013-04-23 11:57 PM 發表:
你怕的,
我現在還怕緊.
大概不知道甚麼時候才有你那種期待未來的想法,
但聽到你這樣說,
好開心啊!
雖然唔知點解你會咁識諗,
哈哈,但也是好事,
你要一直有這樣的心:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你先
其實你未到DSE或者最心愛既人不愛你呢d階段
好難會話突然咁諗
但係有d野  比人係咁提都係無用
始終要自己經歷過 受過傷
先會識得點諗 先會識得點樣生活下去嫁:D
Posted at 2013-04-24 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



krt 於 2013-04-23 11:54 PM 發表:
真的嗎??
我只知道M不是人讀的,
假如每個星期也M到(即係上M),我不可能接受得到,
哈哈哈哈哈。

我選d科,由中四開始讀,
就每日都話要drop左佢,又話揀錯科,
點知到中五下學期都未drop個下真係喊出黎。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

m1其實唔係咁得人驚既
概率係fake d既..
其他都可以接受
你讀咩科先@@
Posted at 2013-04-24 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]