媽呀∼∼∼∼
好多同學都考完DSE啦
我唔制呀
仲有BAFS同M1
唉- -
都唔知點解會揀呢兩科黎讀
不過
我都係會堅持落去!
因為
唔揀都揀左
都係對多幾日之麻 !
之後就大解放啦!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
不過
說真的
平時常常聽到這些不滿
雖然自己也常說
但是有這樣的不滿
似乎更令我努力去讀
口裡說不 身體卻很誠實地溫書:D
的確
對於每個不同時期的人黎講
追求既目標都唔同
以前既我
好怕畢業 好怕要出黎工作 好怕會見唔到我心愛既人 好怕負上責任
但係今日既我
反而好期待將來既自己
期待將來自己可以獨當一面
對待自己係工作上可以八面玲瓏
不再害怕見不到心愛的人
期待將來有一個溫柔又愛我的女朋友
我不知道自己為甚麼有這樣的轉變
但
我一定會將期待
轉化成為現實
令我既人生
充滿快樂
將來既女朋友
要多點依賴我呀:D
有咩都要同我分享呀:D
我一定會給愛我的女孩一個完整的家:D
|