2008 年 5 月 1 日 星期四  |
| 2008-05-01 |
分類: 普通日記 |
今日同左冼冼去買聽日d野食,跟住我地就去左匯景玩啦,,,幾好玩咁啦...之後就去左油糖同fd玩玩,,,超開心囉,,,嘻嘻,,如果日日都咁開心就好啦^^
|
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
| 今日影畢業相~ |
分類: 普通日記 |
今日影畢業相,,影左好耐,,我隻腳好累呀,,相信大家都係咁諗,,,第一次陳xx已經係我前面啦,,,激死,,第2次重要係我隔離,,,,,今日好累,,,日日都係咁悶同累架啦,,好想訓,,,sleepinG..e排狂寫果模擬表,,,寫到好累囉,,聽日又番籃球,,玩野咩,,,累死啦,,,好釆有人陪我姐^^ |
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 2008-04-24 |
分類: 普通日記 |
E幾日都冇打到blog,,好s0r!!
琴日:
無啦啦派左d升中既野-.-,,要我地係一晚時間諗好佢,,,選30間,,,頂,,琴日d功課又多死,,,,平時又唔做多d,,係要我好忙既時間先黎,,,搞到我琴日11點幾訓,= =
今日:
果幾堂都係好悶嫁囉~唔會多講,,只係今日有人偷人地果電話,,,被人知左之後重想自殺啵,,,佢變態咩!!驚驚唷
e排為左升中野,,,已經好累啦!!唉,,, |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|