今日好早就起左身@@12點幾果時就同左人去還書,,痴線架囉,,,超大風,,雨就多,,搞到我地濕哂,,,,1點幾就返左黎,,,2時既果時賴打黎,,,佢同我話今日會去,,,,我咪同佢話,,琴日又話唔去,,次次都係咁,,講大話既你,,,佢好似好驚咁,,,就話唔去,,,,好似係我既錯,,其實我係咪唔應該咁同佢講呢!!!跟住尹又打黎話叫我去,,我梗係唔去啦,,,咁大風,,,佢又話唔大風啵,,,唉,,,就算佢點講都冇用啦,,我都唔去,,佢吹得我脹咩!!嘻嘻~我覺得石美如好扮野囉,,,以為自己好多fd咁,,收皮啦佢,,,,又唔知自己樣柒,,,,扮哂野,,,好似想搶賴海燕做佢既good fd咁,,好心佢死開d啦!!屌佢
|