好耐冇打Blog啦
唔好嬲啦
今日同呀媽鬧交-3-
唔出奇= =
跟住又玩離家出走
悶....~
仲之就好無了啦今日
不過我今曰又見到金毛仔喎!
係咪唔知邊個金毛仔唸呢?嘻嘻.
佢咪係我中2個個囉
但係佢都唔會中2我啦.
唉.....我今個月用左1000蚊呀!零用錢..
被人鬧到噴血
-----------------♥♥♥------------------
你中2邊個;金毛仔-3-`
你屋企有咩人呀;呀媽,老豆,呀哥,家姐,細佬`
你中2過幾多個人呀;唔記得= =
你中2個個E+中幾;中3^^
同你最fd係;呀潘,呀蔡
你最憎既fd係;曾藹怡
你最Q既fd係;呀蔡~
你最肥既fd係;卓嘉慧`-3-
你最黑人憎既fd係;曾藹怡
你最7既fd係;陶陶
你邊個fd最靚女;儀夢湯`
你邊個fd最靚仔;趙梓軒`
你邊到最靚;邊到都唔靚`
你邊到最7;邊到都喧咁7`
留cm呀!
|