| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| 2009-06-13 |
分類: 未分類 |
妖!學校停左課
仲要被一大搭功作紙-3-
仲慘豬流感>3
卓嘉慧其實仲慘過我
佢琴曰被彭浩霖整到跌親
鄭子軒同陳兆雄仲係到(很災樂喎)
跟住我班fd就用水熗射佢哋
不過射唔到鄭子軒v3v`
但係陳兆雄就成身濕曬
低佢死,哈哈.
跟住返到屋企又同家姐鬧交
妖!佢快返去天水圍啦,阻住曬!
成日無啦啦鬧我!
仲之琴曰超黑仔!!>3<
真死你哋!
仆街譚紫橋= =
唔之今曰又點喎?
返黎再打過`
♥----------------------------------------------------★
返左黎啦!
今日因潘仔,嘉慧,呀蔡一齊出去玩
見到陳兆雄,鄭子軒喎
本來係嘉慧,呀蔡,陳兆雄,鄭子軒一齊出去玩
不過係我同潘仔話要出黎姐
我同潘仔一落到去籃球場
見到陳兆雄,鄭子軒,嘉慧,呀蔡鬥緊波
我哋行過去冇出聲,跟住佢哋4個就走左
我就打被嘉慧問佢哋去邊
佢話買野飲
我又問佢頭先做咩唔理我哋
佢話冇呀!( 好明顯扮野啦)
唉~跟住我同潘仔打被呀登!
叫佢出黎玩
點知佢真係出黎喎~
跟住同佢玩
我應該係同佢講得最多野果個-3-
直至到我哋去左皇宮玩何仔之後
我先發現我中2左佢
玩玩下,佢同呀蔡打架
呀蔡第1次打佢就話
你試下再打多我一次
跟住呀蔡真係打
跟住呀登發火
一拳升過去,同踢佢
然後走左
跟住呀蔡就係到喊!
我覺得呀蔡超衰
又係佢踢人先
跟住呀潘打被陳兆雄
叫佢黎睇呀蔡
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|