終於過左最難過的時刻=]
is真系個個做到死死下-_________-
可以放低一陣.等到星期五-v-
普通話刀搞掂lu 0v0
今日真系幾樣衰-3-
吾知邊個仲high到用電話錄左佢添>田<
[勁抵打]
choir-________-
琴日唱到訓左覺
一路唱一路訓 [神奇]
比賽喇啵~
今日好攰呀-_________-
今日好眼訓
數學堂終於頂吾順lu~
ZzzzzZzzz訓左
睡眠不足-3-
是心痛的感覺嗎?
無奈地...世上沒有一個真正的公文袋
每個人刀只是一個假裝是公文袋的文件夾
最後...被埋藏的始終要被埋藏...
心痛卻無法說出口
收藏得太......(閱讀全文)
吾知點解3月有一種好hea的感覺-___-
本來無聊的課更無聊
行得慢的鐘行得更慢
我就愈來愈眼訓-v-
high吾起-3-
今日個閃避球比賽好勁xd`
7up扮水-___________-
d男仔勁high地系雨下沖涼=P
今日......刀系咁喇=]
[日日刀好似差吾多]
今日choir比賽
930返到去
狂練/__________________\
好攰~[哩排成日刀好攰-v-]
自問唱得吾算好差-_____-
旦系刀系差1分就有第3 >__________<
系下個比賽再加油喇=]
[其實本來刀預左吾會好得去邊-3-]
返到屋企仲要去做project
好. 忙
今日見家長 [旦重點不在此-v-]
要返去企[站崗-3-]
由800企到去300
企左8粒鍾-_____________-
腳軟+腰痛+膊頭痛
真系好攰>_______<
不過食完飯之後[充電完]就好d [ms. cheung請xd`]
最後同carmen睇fish的牛一禮物=]
 ......(閱讀全文)