|
|
|
2009-09-15 |
|
今日,米米開番blog啦^^
對不起喔..CM就10倍還番^^
希望大家唔好嬲米米~
☆★☆★*|*|
今日,
米米生日啦^^
輕輕地對自己說聲生日快樂*!
今日,
楓生日啦^^
楓,生日快樂喔*!
♀×♀*♀×♀
生日願望♂
希望米米身邊既人都會幸福快樂
☆;楓,要幸福快樂* ★楠,要幸福快樂*
☆;小雨,要幸福快樂* ★;JOJO,耍幸福快樂*
☆;包包,要幸福快樂* ★;樂樂,要幸福快樂*
☆;君君,要幸福快樂* ★;茵茵,要幸福快樂*
☆;琪琪,要幸福快樂* ★;爸比,要幸福快樂*
☆;小賢,要幸福快樂* ★;丫誠,要幸福快樂*
☆;石BB,要幸福快樂* ★;婷婷,要幸福快樂*
☆;月月,要幸福快樂* ★;小艾,要幸福快樂*
☆;糖糖,要幸福快樂* ★;GE,要幸福快樂*
☆;夢夢,要幸福快樂* ★;小藍,要幸福快樂*
☆;小螢,要幸福快樂* ★;小皓,要幸福快樂*
☆;娃娃,要幸福快樂* ★;魚魚,要幸福快樂*
☆;小光,要幸福快樂* ★;小精靈,要幸福快樂*
☆;貓貓,要幸福快樂* ★;小晴,要幸福快樂*
由朋友太多,有D會唔記得*
如果冇打你既名,留個CM通知番米米*
米米會+番上去喔^^
|
|
❤ 發表時間:2009-09-15 03:01 PM ❤
☆莪已呸再傻X▌﹏*
★;懂得哭﹏*↘
★;懂得痛﹏*↓
X×_◆◇是你教莪滴→*
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 123 | »
|