前幾日冇咩特別野......所以冇打日記
今日.....一早起身冇野做.....去左食野
食完野去左拎番星期五影左既相
再去冒險樂園玩左一陣(係唔係好低b呢=.=v)玩夠lu.....去左KFC食野
再買左芝士蛋糕番屋企...........
死喇.......一定變肥妹>v<