今日終於考試喇~~
考常識喇.......勁難呀><"
好多唔知點做呀~
時事有一題錯左呀~
問題係:2006年5月開幕既香港濕地公園係新界邊一個區?? 答案我寫左米埔呀><" 錯左
我好想高分d........但係我真係做唔到~
我一定唔合格喇><