今日好慘.......
真係唔知點講好......
去左個fd既生日party啦~~諗住冇咩野!!~
點知......玩左一陣game之後
有班男仔入左我個fd屋企...d男仔仲要係我個fd既game fd=.=
咁我都唔理~點知食完蛋糕食晒d野~去打排球
我真係受唔到喇~~佢地班人開都唔識開波.....冇晒時間玩~
一玩左就食波餅....又打中個頭頂...佢地班人sorry都冇句~~仲話我同佢地玩佢地勁悶~~
我勁down呀><"
我唔小心整到另外我地學校既FD姐~講左sorry~仲要講我壞話~
好左好過冇去~~
今日勁bad~
|