sorry牙牙牙牙牙牙~!~!~!~!~!~
點解講sorry??
因為我d相太大喇@@
post唔到
sor,sor牙
---------------講番今日---------------
我琴晚訓沙發,
好涼快牙~~~~~
一起身,睇tv
so bad~!~冇野睇
悶到嘔,之後落左street
┌飲茶┐
食左ddddddddddddddddddddddddddddddddddd野炸
番到黎,打機
玩下,睇下tv,玩下,睇下tv
就係咁,搞到5點
就去左新蒲崗廣場^&^
去到5點9《9個字》
呵呵~~~好過冇牙,唔比咩????????
番到黎食飯飯
又打機~~
就係咁,又過左一日lu
|