sor...sor呠~~
之前冇打日記
because冇時間,因為太忙了!!
講番之前幾日既野la
------------11月2----------
係旅行,雖然影左相,但聽日先post上黎
坐旅遊巴個時,狂偷影人~~~好happy
到左旅行個到,勁灰
搵左半粒鐘都搵唔到爐..........
不過最後都搵到^^仲影左好多相
之後就番school lu~~
詳細既野唔多講~~~因為我怕我一打................就上千字
不過d男仔好搞笑^^
-------------11月3-------------
一早起身,
食左飯,之後同盈盈&敏敏去鑽石山
影貼紙相@@
不過去到~~賴姐諗住拎錢出黎,
但係有件大事件~~~
but唔講得,想知去佢日記
但係最後都影到!!!
影完去左黃大仙中心行左陣,
去左創藝坊玩車車~~
撞到條頸有d傷=.=
同埋我地玩左好似小飛象個d咁既飛飛下物體@@
睇落去好kai
但玩落去又唔係喎^&^
晚上,又去左尖嘴食自助餐
食到好好好好好好飽呢!
之後番左home喇~~~
-------------11月4----------
今日10點彈左起身^o^
之後食左個公仔面,
就番左聖十架,
今日穿左工人褲=.=
番到去一坐低,
件3好似就跌就跌@@
不過冇事,我整番好佢
上堂冇啦啦缺拱橋~~
不過我做到,又話要做一字馬=.=
玩死喇~
|