| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 20 日 星期三  |

|
做好人~!!  |
哈哈~!!今日我做左一次好人牙~!!今日放左學..我同我家姐,牙妹去蝴蝶村商場買聖誕卡..買完..
係地下汁到本保良局ga手冊..~!!我汁左起黎~!!同家姐佢地去保良局還返俾人~!!!哈哈~!!好乖乖
牙~!!!^^我係到諗..如果我聽日拎俾副校..我又可能會有一個優點~!^^哈..發夢都冇咁早牙~!!不
過算啦~!!幫左人都好ga啦~!!...
|
| 刊登時間︰2006-12-20 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  |

|
買禮物~!!  |
今日11點到起左身~!!跟住洗頭..同牙媽出街買禮物俾牙爸..因為佢聽日生日啦~!!去到啟豐..撞
到傻雞...跟住又撞到3個miss..miss溫好似見到我~!!不過佢應該唔認得我~!!去到一間鋪..買左一
盞好令ga燈..用手點下盞燈..佢就會有光..再點一下..仲光..好好反ga~^^..買完又買左條皮帶~!!
兩樣加埋..買左94蚊..~!!平牙~!^^跟住就返屋企啦~!!返到屋企.牙俞打黎..因為佢要拎功課...俾
完佢..我就係3企唱卡啦ok..因為尋日買左隻新碟..~一唱就唱到成6點lu~!!唱到喉嚨都吵..~跟住
就洗白白..訓左一陣..就食飯飯啦~!!食完飯..開電腦..織頸巾..~!! |
| 刊登時間︰2006-12-18 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 16 日 星期六  |

|
去唱k~!!  |
今日9點幾起左身..洗完頭..沖完涼..換埋衫..就出街街啦~!!約左劉力,牙倩11點係neway門口
等..我最早到牙~!^^哈..我同劉力開左間房先..牙倩佢大約12點先黎到..3個人只可以唱得個2個
鐘咋..><..好衰牙~><..咁少時間..~><..跟住我地3個就行街啦~!!買埋劉力份禮物..~!!75元..好彩
係同manbo一齊夾錢..如果唔係真係死啦~!!行左成3個鐘~!!就搭車走啦~!!好累~!返到屋企..帶
埋牙妹去買鞋~!(我送的,..)今日真係大出血了.~>!<..買完就回家..訓教教...訓醒~!!織頸巾..睇電
視~!!twins有獎牙~!^^happy~!!..織到去2點就訓lu~!!已經織好左兩條啦~!!仲有兩條未織好..要
努力牙~!^^ |
| 刊登時間︰2006-12-17 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 80 | »
|