[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 3564
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天

 

買遮.. 愉快

今日成11點先起身..3點同我家姐去街..係啟豐到買左把遮..係長骨GA...好令牙..粉紅色GA~^^..買完

就幫我牙媽去買野..要買雞蛋..包..等等..買完就返屋企LU..食左個D野..就開電腦牙..我又係日記上面

加左D野啦~^^哈哈..跟住上下人地D日記睇下啦..無啦啦俾我搵到吳凱鈴個日記牙..佢講到自己好多

老公咁..都唔知係唔係真..邊有識到咁多個喎..成5,6個..好似呃人咁..>~<

 

刊登時間︰2006-04-29 05:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 28 日  星期五   雨天

 

家長日.. 愉快

今日係家長日牙..一早起身就落緊大雨啦..咁就返學..點知一返到去..隻條裙濕晒啦~>< 跟住就上堂

啦..每堂都只係半個鐘咋.. 哈哈..真係開心牙..頭兩堂係數學..好悶牙..係到同河童佢傾計..冇聽書..

因為好悶..上完..就小息..跟住就上中史啦..悶牙 ..~~中文啦..係到講書..又係小息啦...就英文堂..默左

書..合格牙.. ..不過manbo佢有80幾分牙.. 唔制牙..XD''上完又小息..點知一小完息..D人仲未返埋

位..唔知邊一個將個粉擦拋過黎.. ..中左.. ..本身唔係打我GA...係打河童..點知河童佢避開左...好彩

唔係坐得後姐..如果唔係就死啦><中面都有知牙.. ..跟住上科學堂..做實驗牙..好好玩牙~卡卡..1點

就放學啦..跟住同牙俞去圖書館就返屋企啦..返到屋企..食埋野..就去家長會啦..去到..見到MANBO..

跟住我同牙媽就係班房門口出面等啦..等左一陣..楊SIR就出黎叫我地入去啦..MISS HO見緊第二個..

好彩係楊SIR見GA姐..哈哈^^ 佢話我平時好靜..都係個時野啦,..好彩冇講我壞話咋,,哈哈^^..見完就

同我牙媽去買送..買完就返屋企啦...跟住就開電腦..打日記..個日記整好LU~^^

刊登時間︰2006-04-28 04:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天

 

pe 開心

今日就好似平時咁返學..點知一換3個時..發覺左我件pe衫變左啡色牙~><跟住就返學啦..返到去俾河

童知道我件衫退色牙~><..頭兩堂係中文堂..就默書啦..100分牙~^^哈哈..跟住就繼續上堂啦..楊sir講左

d名次俾我地聽..我全班考第8牙..全級考56..^^牙sir話如果我考埋科學ga話..會考到去第6名ga!><跟住

就小息啦..小息完就上pe啦..我件衫好樣衰牙~><慘""  去左體堂館到跳hip hot..<--唔知係唔係咁串...好

難牙~><..返到學校已經就快小完息lu...跟住上中史堂..好悶ga一堂..音樂堂..唔洗上..happy...lunch啦..

返左屋企食..好熱牙~><跟住就去買pe衫..44蚊牙~><真係貴牙...買完就返學校lu..上佛學..好彩我地唔

洗講住姐..~^^跟住eng堂..唔明佢講乜..放學lu..陪左manbo去左睇貓..睇完就返屋企啦...洗白白..就開腦

打埋d日記..第一次用牙..所以都未整好d野牙..

刊登時間︰2006-04-27 07:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]