今日係家長日牙..一早起身就落緊大雨啦..咁就返學..點知一返到去..隻條裙濕晒啦~><
跟住就上堂
啦..每堂都只係半個鐘咋..
哈哈..真係開心牙..頭兩堂係數學..好悶牙..係到同河童佢傾計..冇聽書..
因為好悶..上完..就小息..跟住就上中史啦..悶牙
..~~中文啦..係到講書..又係小息啦...就英文堂..默左
書..合格牙..
..不過manbo佢有80幾分牙..
唔制牙..XD''上完又小息..點知一小完息..D人仲未返埋
位..唔知邊一個將個粉擦拋過黎..
..中左..
..本身唔係打我GA...係打河童..點知河童佢避開左...好彩
唔係坐得後姐..如果唔係就死啦><中面都有知牙..
..跟住上科學堂..做實驗牙..好好玩牙~卡卡..1點
就放學啦..跟住同牙俞去圖書館就返屋企啦..返到屋企..食埋野..就去家長會啦..去到..見到MANBO..
跟住我同牙媽就係班房門口出面等啦..等左一陣..楊SIR就出黎叫我地入去啦..MISS HO見緊第二個..
好彩係楊SIR見GA姐..哈哈^^
佢話我平時好靜..都係個時野啦,..好彩冇講我壞話咋,,哈哈^^..見完就
同我牙媽去買送..買完就返屋企啦...跟住就開電腦..打日記..個日記整好LU~^^
 |