[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 1
累積人氣: 3565
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 17 日  星期三   雨天

 

超大雨牙,,

今日一起身..就掛左3號颱風啦..返學個時..d風勁大牙..吹到把姐都好似爛爛地咁牙~><..返到學

敕..成身濕晒..返到去課室..做左d功課..就早會啦..好悶牙~><..上科學堂..做實驗..跟住就小息

啦..陪左manbo去買野食..跟住上生教..個段片超悶牙~><一d都唔好睇..~><跟住上家政..整個

咕x芯...剪紙樣個時..我剪晒..manbo都仲係未剪好一張==.個時好無奈牙..車布時..我都車得幾

令ga~^^做完miss派返家政考試d食譜..manbo話星期5上佢屋企整喎..不過個日我唔知得唔得..

要問過牙媽先..跟住就lunch..落好大雨牙..又係成身濕晒~><食完野..去左倩家..跟住2點1到去

啟豐買指甲油..3.5蚊..我買左一枝..買完就走啦..我地要跑牙..因為差d遲到牙~~好彩..~^!^跟住

上ih..我坐前左一個位..哈哈..~攬住個咕x好舒服牙~~跟住余婷x係到玩d棉花..哈哈..好令令牙..

不過好驚食左d棉花返肚..上完就返屋企啦..因為陪牙媽去惠康~~哈哈..因為我牙媽今日買左成

12份太陽報..所以有12張$8惠康現金卷..最好ga..就係可以一次過用~!哈哈~^^買左好多野牙..

買完就返屋企lu~!

刊登時間︰2006-05-17 07:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 16 日  星期二   陰天

 

俾人鬧牙~>< 感動

今日一起身就洗頭..返學啦..好大風牙..吹到個頭亂晒啦~><返到學校..就早會啦..我地個班出

去早講..講我好好牙~^^跟住就上佛學啦..好野,.,.唔洗小測牙~^^上完上普通話..哈哈..我有跟住

讀ga~^^miss仲有同我笑tim~!^^上完就小息..跟住就上英文..miss佢好似化左妝牙..miss佢叫左d

人去左海洋公園個d野..^^好搞笑牙..不過最好就係唔洗上堂牙麻..哈哈..上完又小息牙..manbo

佢食野d 口急汁留晒落條裙到..洗到成條濕晒..跟住上中文啦..評估..好難牙~><希望合格啦..

跟住上堂..上完就lunch啦..有小小雨粉..返到屋企..食完野就同俞去啟豐啦..佢買左2枝指甲油..

7蚊..好平牙..等我遲d買一枝先..買完就返學校啦...途中遇到楊sir..不過佢見唔到我地..返到學

校..台上面有本日記簿..原來係飛機俾ga..我同佢講下笑..估唔到佢真係買..ling都有份..不過佢

個本平d..跟住上數學堂..好慘牙..俾老師鬧.明明係吳佳x換個頭後黎先ga麻..我只係睇佢隻眼..

係..我係有同佢傾計..但係我都有做數..有聽書牙..~><冇啦啦叫我坐後一個位喎..好瘀牙..個時

得番1個字上堂姐麻..都要我去調位..~><好賤牙..死人小小so..以後都唔問你數牙..賤..><..個時

好想喊ga..上完堂啦..喊左出黎..不過只係留左小小眼淚..舒服左勁多牙~!^^喊係一個減壓方法

牙~^^但係個時manbo就係到話我「唔係牙麻..咁小事洗唔洗喊。..」個時我覺得佢d語氣搞

到我仲唔開心..><咁我心情唔好就梗係喊啦..佢上次俾老師屈又喊..我都冇咁話佢啦..仲好關

心佢牙..都唔知係唔係朋友黎ga~><不過..算啦... 小小事就惱人..好易老ga~^^哈哈..講左出黎

舒服晒啦~~^^跟住我同左so去圖書館..去完陪佢去左m記..跟住返屋企..勁大風牙~><把姐都

差d爛啦~!><返到屋企就沖涼..食野...岩岩俞打黎..傾左陣..我就繼續食野啦~!^^食完諗住打電

話俾佢..不過牙媽傾緊電話==

 

刊登時間︰2006-05-16 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 14 日  星期日   陰天

 

母親節..

今日係母親節牙..起左身..就開電腦..開完就洗頭去街啦..我同牙妹去左萬寧到買燕窩俾我牙媽.

...168蚊..送左一隻碗..買完就返屋企啦.返到屋企就送左俾牙媽..做埋d功課..就打麻雀..次次

都係我牙妹贏~><唔制牙~~玩到去4點幾..家姐就返左黎啦..一齊玩..玩到去6點我同家姐就去街

買kfc食..好多人牙..等左超耐喎~~買左個128蚊個餐..好多野食牙~^^買完就返屋企啦..返到屋

企都已經成6點8 lu..開始食啦~^^一路食..就一路睇<惡魔在身邊>..又好食..又好睇~^哈哈,.

食到去搭3已經好飽啦..食唔晒..仲有成9件雞...到左8點半就睇<女人唔易做>大結局啦..不過

睇左陣..就好支力..係到中眼訓..中左幾個字..又係到繼續睇啦~^^幾好睇牙..跟住又一路睇..

一路又食d雞啦..冇睇<王子變青蛙>..因為好眼訓..

刊登時間︰2006-05-16 06:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]