今日一起身就洗頭..返學啦..好大風牙..吹到個頭亂晒啦~><返到學校..就早會啦..我地個班出
去早講..講我好好牙~^^跟住就上佛學啦..好野,.,.唔洗小測牙~^^上完上普通話..哈哈..我有跟住
讀ga~^^miss仲有同我笑tim~!^^上完就小息..跟住就上英文..miss佢好似化左妝牙..miss佢叫左d
人去左海洋公園個d野..^^好搞笑牙..不過最好就係唔洗上堂牙麻..哈哈..上完又小息牙..manbo
佢食野d 口急汁留晒落條裙到..洗到成條濕晒..跟住上中文啦..評估..好難牙~><希望合格啦..
跟住上堂..上完就lunch啦..有小小雨粉..返到屋企..食完野就同俞去啟豐啦..佢買左2枝指甲油..
7蚊..好平牙..等我遲d買一枝先..買完就返學校啦...途中遇到楊sir..不過佢見唔到我地..返到學
校..台上面有本日記簿..原來係飛機俾ga..我同佢講下笑..估唔到佢真係買..ling都有份..不過佢
個本平d..跟住上數學堂..好慘牙..俾老師鬧.明明係吳佳x換個頭後黎先ga麻..我只係睇佢隻眼..
係..我係有同佢傾計..但係我都有做數..有聽書牙..~><冇啦啦叫我坐後一個位喎..好瘀牙..個時
得番1個字上堂姐麻..都要我去調位..~><好賤牙..死人小小so..以後都唔問你數牙..賤..><..個時
好想喊ga..上完堂啦..喊左出黎..不過只係留左小小眼淚..舒服左勁多牙~!^^喊係一個減壓方法
牙~^^但係個時manbo就係到話我「唔係牙麻..咁小事洗唔洗喊。..」個時我覺得佢d語氣搞
到我仲唔開心..><咁我心情唔好就梗係喊啦..佢上次俾老師屈又喊..我都冇咁話佢啦..仲好關
心佢牙..都唔知係唔係朋友黎ga~><不過..算啦...
小小事就惱人..好易老ga~^^哈哈..講左出黎
舒服晒啦~~^^跟住我同左so去圖書館..去完陪佢去左m記..跟住返屋企..勁大風牙~><把姐都
差d爛啦~!><返到屋企就沖涼..食野...岩岩俞打黎..傾左陣..我就繼續食野啦~!^^食完諗住打電
話俾佢..不過牙媽傾緊電話==
|