| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 2 日 星期二  |

|
| 返學啦.. |
今日返學啦..好驚驚~><返到去唔洗早會..~^^happy牙..哈哈..跟住就收功課同埋做問卷..個張問卷問
欺凌個d野..做完就閱讀啦..跟住就視藝..做個d雕塑..我做完之後..先知原來可以再修剪d紙..><唉..
我唔知牙麻..所以整得超樣牙~><唉..上完就電腦lu~..要做功課啦..屋企冇photoimacp 6..都唔知down唔
down到tim牙..部機成日都壞壞地ga..唉~>.<上完就小息..跟住就中文啦...謄文牙..我得個乙- 咋..><差牙
..lunch啦..d時間過得真係快牙..食完就去左劉麗倩屋企到玩..跟住就返學啦...返到去上英文..好野..我
作文有62分牙~^^哈哈..happy..仲有朱古力食tim牙~^^好食..英文dict就有61..不過太低啦..所以冇糖糖
食..><上完就放學lu..陪manbo去左買野..佢買左隻公仔好得意牙..不過太貴牙.$39..不過好想要牙..等我
諗下先..如果再特價..我就買啦~^^跟住我去左買化妝棉..9.9蚊..買完就返屋企..洗白白..晚上就sleep lu..
|
| 刊登時間︰2006-05-03 06:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 1 日 星期一  |

|
KFC  |
補打..
今日本身下午一家人去食kfc ga..但係朝早牙毛打左黎話去虹橋食野..我同家姐冇去到..繼續訓覺..1點
到就起左身..睇「王子變青蛙」..好好睇牙~^^不過開始有d悶悶地lu..睇完..我家姐出左街..我就開電腦
啦..開左一陣..我家姐就番啦~!^^好野..買打kfc番黎食牙~^^哈哈~happy..好好食牙..食到好飽飽..食完
仲即刻生左兩粒瘡瘡..><生得真係快牙~><食完就繼續玩電腦啦~!玩完到我家姐玩..我就洗白白啦..
夜晚就睇電視..都幾好睇牙~^^9半點個奪..我睇左頭一集..聽到落下有人係到鬧交..我就望落去睇..仲
講晒粗口咁牙~><足足鬧左成9個字..搞到我都冇乜點睇9點半個套野..因為我鍾意睇真人show牙~^^
哈哈..睇完就訓lu..唉~聽日就返學啦~< |
| 刊登時間︰2006-05-02 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 30 日 星期日  |

|
去飲茶..  |
今日我1點半起身..跟住就睇下書..洗埋頭..就去街飲茶..同埋牙麻..牙爺去...
不過算啦..有錢賺喎.
..哈哈~^^
去到就係到食野啦...好飽飽牙..跟住影下相..到左1點到就走人啦..去左啟豐到換左條錶帶.
..
粉紅色黎ga~^^不過帶到我好痛牙..
損左牙..><..跟住去左海趣坊..仲有幾間未開得晒..不過d鋪
頭好似冇間岩..><一間碟鋪都冇牙~><跟住去左百佳買廁紙..牙刷牙..都係個d日常用品咁啦..買完就去
俾錢啦..點知收銀個人搞左勁耐牙~><
阻晒我d時間...買完就返屋企啦...好熱牙..換左衫衫就睇返今
日睇個本書啦..好好睇牙~^^不過估唔到本書原來出左咁耐ga啦..92年..
..睇完就開左電腦玩下啦..
玩完就洗白白.. |
| 刊登時間︰2006-04-30 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | »
|