今日起身..洗頭..仲沖左個涼tim..因為尋日冇沖到..返到學校就做埋工作紙...做完就早會啦..跟
住上中文..係到對工作紙..都唔錯得晒~^^哈哈..對下對下好眼訓牙
..跟住俾我地休息..小息..
係到玩急口令..~^^哈哈..跟住就上pe啦..一上..so sir就係到鬧人啦...我係咁向右面企..因為牙sir
d眼神好鬼死恐怖牙~
..跟住上去禮堂打羽毛球..好耐都未打過啦..好好玩牙~^^我仲記得六年
班個時..我連接都唔識接..依家我都打得唔錯ga~^^(我自己覺得
..)..哈哈..呢一堂都係笑死我
啦..manbo個羽毛球啦..哈哈...個時我笑到坐埋落地tim牙~!^^成個癲婆咁牙..哈哈..玩完啦..跟
係就小息啦..搵唔到manbo佢地..就同左孤兒院ga負責人一齊啦~哈哈..跟住上佛學..小測..我識
牙~^^
跟住就上音樂..做工作紙..做完就lunch啦..去左manbo屋企..買左包薯片食..跟住就返
學lu..返到去..我係到玩緊橡根魔術...個時我企左係到..楊sir冇啦啦話「咦..我都識玩..」..嚇到
我即刻坐低牙..真係白痴..跟住上中史..唉..好悶牙..又唔係訓~><..跟住上英文..miss tang又冇
返啦..佢都唔知有咩野病~><不過有病又真係好慘..但係我地成班考試唔合格..仲慘牙~><..死
啦..都唔知點算好牙~><..唉..跟住就走去睇貓..睇完就走啦~!^^ |