今日成12點幾先訓醒牙...真係遲牙~><..訓醒跟住就食野..食完野..就沖涼洗頭啦...我家姐就開
電腦...我就係到影下相咁啦...不過影得唔令~><...因為塊面生左幾粒暗瘡牙~><..好樣衰牙
~><..仲有好紅個隻tim牙... ..都係遲d先影..我影左放上黎牙~^^...跟住我就係到睇下電視
咁...5點半個時..訓左一陣...訓醒左,...我就係到開電腦...上twins論壇..點知頭先4點3 ga放學icu
係twins做家賓牙~><...雖然有得down番黎睇..但係我部電腦壞壞地..只係聽到聲..睇唔到畫
面...有<光之美少女>個mv牙~><...一定好令嫁...但係睇唔到~ ..都唔知幾時會再播出黎...不
過我開心ga就係twins會上兒歌金曲班獎禮...^^咁一定係twins贏啦~^^上年twins冇兒歌..><..搞
到joey贏左...玩到去8點,..我就關機啦..因為食飯..食完飯就睇電視....冇睇<神xxx>.睇本港台
ga<白雪公主>...睇完就睇<法xxx>..我覺得有d恐怖牙~><...不過又好刺激喎~^^就快大結局啦..
一定好好睇~^^ |