[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 14
累積人氣: 3578
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天

 

熱死啦~>< 愉快

今日我10點出左廳到訓..因為房個到好熱...訓緊個時..係到流口水牙~!><..哈哈/..跟住就起身

洗頭..洗完就等埋牙爸返黎..去食m記..嘩..一出街..個街超熱牙~><..出晒太陽tim牙..><..最增

就係夏天ga啦~><..去到m記..叫左4個餐食..食到好鬼死飽牙~^^..跟住就走啦..我家姐諗住去

電曲髮喎..我都好想去電牙..不過留長d先..仲有依家我d頭髮仲直..唔好電住..um..我諗住新年

去電牙~^^不過個時都唔知仲(興)唔(興)曲髮...唉..到時先算啦....跟住我家姐就去左電啦..我

,牙媽..牙爸..牙妹行左陣..就返屋企啦~~返到屋企..睇<我猜我猜我猜猜猜>..因為有楊丞琳..

好好笑ga~^^哈哈..睇完就玩電腦lu...玩完..就溫中史..好多人名牙~><..溫完我家姐就返左黎

啦..個樣唔同左好多牙..搞到我好想電..6點半就出街啦..去左買野..買完野..就去左虹橋餐廳

到食飯..我食左個抄公仔面牙..好好味牙~^^不過成33蚊..~今餐係我出錢ga..食左140蚊..父親

節牙麻...食完就返屋企啦..即刻洗白白..跟住睇<女兒紅音樂會>啦~好好睇牙~^^唱左好多歌

...不過睇左一個鐘..就睇要睇<美女廚房>..所以冇得繼續聽歌..今集都幾好笑..不過我覺得第

一集係最搞笑ga一集..^^睇完就訓lu...

刊登時間︰2006-06-18 03:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天

 

悶的一天..

今日根本上都冇咩野發生..洗完頭..就玩電腦啦..跟住就訓覺..訓醒..食飯..食完就係到睇左陣

電視啦/..就返房溫書啦..好難牙~><..背野我就最屎..唉..不過我上次都唔合格..有30幾分..已經

好好ga啦..溫完書就同家姐..牙妹係到傾下計咁啦..就訓啦..不過成晚都訓唔著..成3點先訓到..

~><

刊登時間︰2006-06-18 03:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天

 

考中文卷.. 愉快

返到學校就係到溫書..跟住manbo就返左黎..佢冇啦啦打左我一把喎~><..痛死我啦...><..估唔

到佢咁大力ga~><..冇耐..芷慧俾左本記錄冊我..要重做牙~><..跟住就考卷一啦..都幾易..起碼

易過英文同數學先..跟住小息啦..都冇乜溫過書..考卷2啦..我作左第一篇..即係校長個一篇..

因為我第2篇好難..又要咁有創意~><..個時根本就諗唔到..因為好眼訓..做晒所以野之後,,就

訓啦..係最尾幾個字..俾勞x童ga咳聲嘈醒左我...佢咳得好辛苦..而且咳左超耐tim牙...睇佢好似

好痛咁><..跟住就收卷啦..我同左牙俞同manbo話我作左一篇文..仲講左我最尾係咁寫.「校長

今年便退休了..不知何年何月何日才可聽到他的歌聲呢..??」佢地話我好擦鞋==不過我覺得校

長真係好好人牙..咁就走左..><..唉..我做呢篇文冇擦鞋ga成份ga..因為我用左幾個字就作晒..

咁我仲邊有時間諗擦鞋ga內容呢..哈哈`^^..跟住就搵楊sir..交閱讀記錄冊..搵左一陣..先知佢

係禮堂..交完..問左佢「恭維」點解..點知係擦鞋咁解==又一次ga無奈..跟住就返屋企..放低

書包就同牙媽去啟豐啦..跟住就去m記..返到屋企..食完就訓著左..起身沖涼..玩電腦..

刊登時間︰2006-06-16 06:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]