返到學校就係到溫書..跟住manbo就返左黎..佢冇啦啦打左我一把喎~><..痛死我啦...><..估唔
到佢咁大力ga~><..冇耐..芷慧俾左本記錄冊我..要重做牙~><..跟住就考卷一啦..都幾易..起碼
易過英文同數學先..跟住小息啦..都冇乜溫過書..考卷2啦..我作左第一篇..即係校長個一篇..
因為我第2篇好難..又要咁有創意~><..個時根本就諗唔到..因為好眼訓..做晒所以野之後,,就
訓啦..係最尾幾個字..俾勞x童ga咳聲嘈醒左我...佢咳得好辛苦..而且咳左超耐tim牙...睇佢好似
好痛咁><..跟住就收卷啦..我同左牙俞同manbo話我作左一篇文..仲講左我最尾係咁寫.「校長
今年便退休了..不知何年何月何日才可聽到他的歌聲呢..??」佢地話我好擦鞋==不過我覺得校
長真係好好人牙..咁就走左..><..唉..我做呢篇文冇擦鞋ga成份ga..因為我用左幾個字就作晒..
咁我仲邊有時間諗擦鞋ga內容呢..哈哈`^^..跟住就搵楊sir..交閱讀記錄冊..搵左一陣..先知佢
係禮堂..交完..問左佢「恭維」點解..點知係擦鞋咁解==又一次ga無奈..跟住就返屋企..放低
書包就同牙媽去啟豐啦..跟住就去m記..返到屋企..食完就訓著左..起身沖涼..玩電腦.. |