[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 8
累積人氣: 3572
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天

 

好熱牙~>< 熱情

今日好熱牙..訓醒左就到牙妹係到打麻雀..好好玩牙~^^哈哈..玩左好耐...玩左一陣..牙媽就出街

買飯食啦..個時我就洗白白..返到黎就食lu..好好味牙..^^係雞雞牙..^^..跟住就繼續玩啦....12

幾..牙爸都返左黎lu..我同牙妹玩到4點..就冇玩啦..因為我太眼訓啦~..訓左一個幾鐘到啦..訓醒

左..就睇電視啦..6點幾..牙俞打左俾我...傾左陣,,,就食飯..食完飯..就拎d舊書出黎..擦乾淨佢..

擦到好「支力」..>,<..跟住睇<美女廚房>啦..今集d美女冇個識..冇紮邊個一個係最令..另外個

兩個就嘔心啦>..><..今集都幾好笑..睇完就睇<王子變青蛙>..

刊登時間︰2006-06-26 11:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天

 

唱k.. 愉快

今日我9點幾起身啦..跟住坐左陣..就去左洗頭啦..好眼訓牙....10點半就同家姐去唱k啦..因

為慶祝考完試啦~^^..搭到去杯度...去neway..去到..就叫野食跟住就唱啦~!個冷氣好凍牙~!><..

我唱左好多歌牙~^^我最鍾意唱<苦情人>..好聽..我家姐唱下唱下去左痾大...==因為佢食沙津..

食完又飲湯..飲汽水..唱到去一點就走人啦..去左市中心行左陣..點知俾我見到一個好熟面口ga

人牙..係尋日幫我考口試ga胡志敏老師牙..如果我冇睇錯..佢隔離個一個係miss lee牙..(李瑞

春)..好彩佢地見唔到我姐..跟住去左買衫衫..50蚊兩件..普普通通d t-shirt..我同家姐一人一件

牙..買完去左商務..睇下野..因為遲d有書卷牙..可以去個一到買野牙麻~^^..我諗住唔買書牙..我

買d整手工ga野玩..因為暑假會好悶牙....睇完就搭車就人啦..去左7-11買思樂冰..買完就返屋企

啦..返到屋企..就訓覺..跟住起身沖涼..沖完涼..同牙俞傾左陣電話..就開電腦啦~!

刊登時間︰2006-06-24 05:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 22 日  星期四   陰天

 

打羽毛球 開心

今日我8點起身..今日係考中文口試牙..好緊張牙~><..跟住就出街啦..去到..等左一陣..上左去..

點知仲未得..又要落返去..跟住就去左飲水機到..嘩..d水勁凍牙~^^好正牙..個時ling又走

過黎喎..都係唔知羞....我鍾意同吳芷玩都唔同你玩啦..成日都痴身痴世..><...過左冇耐就上去

啦..跟住就又等一陣..係到傾計..ling又係到講大話..又話佢男友送左99枝玫瑰俾佢喎..都痴線

啦..99枝唔洗錢牙..成2000蚊啦..又會有人送俾佢..跟住就106室啦..派卷啦..死得.><..歷史人

物..><...唉..諗左勁耐囉..我寫左明成祖..因為之前考中史..我最記得ga就係佢啦..不過我寫左勁

少野牙..10分鐘話咁快就過啦..跟住就入去..我一入到去就講早晨..佢都好似有點頭..我就自己

企左去第3個位到..急口令個到ok..但係詩個到就死左啦~><..因為頭先係課室到唔記得左練牙

~><..讀到斷下斷下..跟住2分鐘演講..唉..我講左一分鐘到..就冇野好講啦..佢見我冇野好講..就

係到問我「你對佢有咩野評價呢..?」..我講左一兩句咋..><跟住就走人啦..我係最快一個出黎

啦...都唔知開心定慘啦..跟住我就返屋企..換衫衫啦..去左牙俞屋企..睇「超班寶寶」..我都覺

得幾好睇..跟住manbo就上左黎啦...一齊係到睇碟..之後食飯就..嘩..牙俞工人整d雞翼勁好味牙

~~^^好想知道係點整ga..跟住就去打羽毛球..牙俞佢踏單車載我..好好玩牙..原來俾人載係咁好

玩ga~^^..跟住去左美樂個邊..好晒牙~><..晒到出晒汗..跟住就打啦..打左冇耐..去左買野飲..買

完返黎就開始落雨啦..所以就走啦..嘩..雨中踏單車..正牙..^^不過我見牙俞佢踏得好辛苦..因為

佢載左我好耐..跟住等manbo佢去家拎傘..就返屋企啦..返到屋企..洗白白..就訓啦..跟住玩電

腦..

刊登時間︰2006-06-22 07:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]