今日我8點起身..今日係考中文口試牙..好緊張牙~><..跟住就出街啦..去到..等左一陣..上左去..
點知仲未得..又要落返去..跟住就去左飲水機到..嘩..d水勁凍牙~^^好正牙..個時ling又走
過黎喎..都係唔知羞....我鍾意同吳芷玩都唔同你玩啦..成日都痴身痴世..><...過左冇耐就上去
啦..跟住就又等一陣..係到傾計..ling又係到講大話..又話佢男友送左99枝玫瑰俾佢喎..都痴線
啦..99枝唔洗錢牙..成2000蚊啦..又會有人送俾佢..跟住就106室啦..派卷啦..死得.><..歷史人
物..><...唉..諗左勁耐囉..我寫左明成祖..因為之前考中史..我最記得ga就係佢啦..不過我寫左勁
少野牙..10分鐘話咁快就過啦..跟住就入去..我一入到去就講早晨..佢都好似有點頭..我就自己
企左去第3個位到..急口令個到ok..但係詩個到就死左啦~><..因為頭先係課室到唔記得左練牙
~><..讀到斷下斷下..跟住2分鐘演講..唉..我講左一分鐘到..就冇野好講啦..佢見我冇野好講..就
係到問我「你對佢有咩野評價呢..?」..我講左一兩句咋..><跟住就走人啦..我係最快一個出黎
啦...都唔知開心定慘啦..跟住我就返屋企..換衫衫啦..去左牙俞屋企..睇「超班寶寶」..我都覺
得幾好睇..跟住manbo就上左黎啦...一齊係到睇碟..之後食飯就..嘩..牙俞工人整d雞翼勁好味牙
~~^^好想知道係點整ga..跟住就去打羽毛球..牙俞佢踏單車載我..好好玩牙..原來俾人載係咁好
玩ga~^^..跟住去左美樂個邊..好晒牙~><..晒到出晒汗..跟住就打啦..打左冇耐..去左買野飲..買
完返黎就開始落雨啦..所以就走啦..嘩..雨中踏單車..正牙..^^不過我見牙俞佢踏得好辛苦..因為
佢載左我好耐..跟住等manbo佢去家拎傘..就返屋企啦..返到屋企..洗白白..就訓啦..跟住玩電
腦.. |