| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 13 日 星期日  |

|
屋企好多人...  |
今日一訓醒...牙媽就話一陣牙姨佢地會黎打麻雀...到左2點到...佢地就黎左啦...仲黎左2個孖
仔,,,.佢地兩個好百厭牙~><..乜都囉黎玩...><..搞到成間房亂晒...仲成日話要玩電腦...><..總之
就難搞啦~><..
<----左邊個一個係細...右邊個一個係大...

<-----前幾日撞到隻腳~~搞到瘀左~><..不過依家冇乜事lu..
|
| 刊登時間︰2006-08-13 03:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 12 日 星期六  |

|
買左lu..  |
今日我10點就起左身啦~^^第一次咁早咋~^^..哈哈...跟住我就洗頭啦..同我牙媽去街...因為我
要買bar...哈哈...買左兩個..好令令ga...^^買完就去買雪條..跟住就返屋企啦...返到屋企...就睇
電視..跟住係到玩下咁..就開電腦啦.....唉><..後天就返學啦~><..好唔想牙~><.. |
| 刊登時間︰2006-08-12 03:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 11 日 星期五  |

|
又是無聊的一天..  |
尋日成晚我同家姐都冇訓過...所以就6點煮野食..`!^^食完...係到做下d運動...因為太肥啦..做下
做下..就訓著左啦....訓醒已經係1點幾啦..真係夜牙~><...跟住洗頭..洗完係到睇電視...本身諗
住同牙媽出街ga麻..點知牙媽訓左~><...4點就開電腦啦....做埋d功課..唉~><..仲有幾日就返學
啦..><好唔想牙~><... |
| 刊登時間︰2006-08-11 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 80 | »
|