今日返學啦~~好眼訓牙~><..返到學校就上堂lu~~頭兩堂係ih...唔係好
悶..都聽得明佢講d咩野...不過我驚好快就唔記得~><..上完就小息..見到
manbo佢紮左邊牙...小息完左就數學..要小測..ok識..不過好驚會做錯...
上完就dt啦~^^好開心牙..得我一個女仔囉10分..~^^好開心牙...跟住係
到畫圖..牙sir走埋黎..又話我畫得令令牙~^^..畫呢一d圖..好好玩牙..好
快就上完3堂..跟住就lunch...lunch返到學校..原來係得玩中文馬啦拉
啦..不過要背好多野牙..><..但係miss一定話要玩...唉~><..最後都冇背..
跟住上英文...上完英文..就俾我地做功課..我係到溫書..因為聽日英文
dict and 物理 dict...放左學..返屋企...5點落街..買塗改液..返到家..洗白
白...就溫書啦..一個小時溫完左..^^俾我想像中快牙..溫完就食飯..跟住
就玩電腦....今日冇訓教牙~^^ |