[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 5
累積人氣: 3586
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天

 

朋友

朋友..是否可以1314??

朋友..是否會長久??

朋友..會否背叛你??

朋友..會否不理會你??

朋友..最終會成為你的知己嗎??

朋友..真希望你會在我身邊煩著我..這樣我便知道有你的存在..

但朋友...你聽到我說話嗎??

刊登時間︰2006-09-27 09:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天

 

2006-09-26 愉快

今日又好似平時咁返學..返到學校..就係到溫書..過左一陣就早會啦...我仲以為今日係中3要大

檢..點知唔係...第一堂上數學..派返尋日個數學小測..30分入面有20分..俾我想像中好~^^..跟住

就開始教第3課啦...都ok易...上完就小息...小完息就上化學啦~~個牙sir講d野好搞笑..因為佢痴

黎根...~!^^上完就上中文啦..上左去4樓...上完就小息啦.落左去...佩佩都係到牙...~!!好耐都冇

同過佢傾計啦...依家傾返..好有f.2個時ga感覺牙~^^..完左個小息..就英文啦~~今日要dict...不

過miss首先抽號數..搵人出左黑板默..好彩冇抽中我咋...默完..miss講返人地默錯左ga生字..跟

住先用簿默..今次一定可以好高分牙...~^^個miss真好...^^..lunch lu...完左就返學校啦~~跟住

生物...默13個生字..我錯左2個牙...><...本身我識ga~!!><..好唔抵..放學lu!~!!數學補課...好快就

過左1個小時啦~~上完就回家lu~!!

刊登時間︰2006-09-26 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天

 

返學lu~~ 愉快

今日返學啦~~好眼訓牙~><..返到學校就上堂lu~~頭兩堂係ih...唔係好

悶..都聽得明佢講d咩野...不過我驚好快就唔記得~><..上完就小息..見到

manbo佢紮左邊牙...小息完左就數學..要小測..ok識..不過好驚會做錯...

上完就dt啦~^^好開心牙..得我一個女仔囉10分..~^^好開心牙...跟住係

到畫圖..牙sir走埋黎..又話我畫得令令牙~^^..畫呢一d圖..好好玩牙..好

快就上完3堂..跟住就lunch...lunch返到學校..原來係得玩中文馬啦拉

啦..不過要背好多野牙..><..但係miss一定話要玩...唉~><..最後都冇背..

跟住上英文...上完英文..就俾我地做功課..我係到溫書..因為聽日英文

dict and 物理 dict...放左學..返屋企...5點落街..買塗改液..返到家..洗白

白...就溫書啦..一個小時溫完左..^^俾我想像中快牙..溫完就食飯..跟住

就玩電腦....今日冇訓教牙~^^

刊登時間︰2006-09-25 09:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]