| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |

|
拎錢..  |
今日8點9起身...返學校拎錢..返到去..上到4樓..就入去啦...好開心牙..我本本書都買得晒牙~^^
哈哈...有325蚊...拎完就走啦...出到去學校門口..牙俞叫我入番去學校到睇一個人..睇完我就走
啦..因為要返屋企..返到屋企...就睇電視..一路睇一路食野..食完野就開電腦lu...好無聊牙^0^
|
| 刊登時間︰2006-07-24 02:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |

|
表妹黎左我屋企..  |
今日11點起身...起左身就係到睇下電視..玩下麻雀咁...去到3點就落街..同我家姐去市中心交電
話費...交完就行左陣,,,我同家姐買左對磁石耳環牙~^^都好令令ga..一人一隻..買完就去左睇衫
衫...我睇中左一件背心ga..不過屋企太多..買左返去又會俾牙媽鬧...><..而且我想買直髮夾多
d~^^..睇完就走啦...去左百佳買d野..買完就番屋企啦...返到屋企先知我表妹睇左牙..^^仲話過
左住一兩日tim~!^^..佢好可愛ga..不過有時就串d咁啦...到左夜晚就食飯啦..食完飯就睇電視...
個套<女王的教室>好好睇牙...^^..睇完就訓啦..我表妹同牙妹訓我張床...我差唔多訓著個時..我
表妹就係到喊..喊到好大聲...我牙媽就話帶番去佢牙公到...所以牙爸就帶走佢啦...個時好似係
12點牙...跟住我就繼續訓...zzz |
| 刊登時間︰2006-07-24 02:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |

|
stephy alex  |
今日好開心牙~^^2點幾個時..同我家姐,牙妹落街...去到海趣坊...有活動搞牙~^^係stephy同
alex牙~~咁我地就係到排隊等入去....等左一陣就入得去..個到好鬼熱牙..又多人...><..去到3點
左右..佢地就黎左啦...好令仔同好令女牙..^^佢地各唱左1首歌..alex仲落左台握手...不過我冇
握到..因為好逼..不過好近咁見到佢...^^去到4點就走lu..走個時..d人散晒..但係我地冇走
到..stephy同alex係到做訪問同影相..個時睇到最清楚...我牙妹都睇到...睇完就走人啦...行左陣
就返家..返到屋企就開電腦lu...今日真係好開心牙..^^ |
| 刊登時間︰2006-07-22 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 80 | »
|