今日數學補課..返到去..過左一陣..牙sir就黎左啦...係胡永國牙..佢係咁鬧遲到d人...><..真係
煩..又搞到遲到d人好瘀喎~><..而且仲阻住d時間...跟住就做工作紙~!^^好happ牙..做左18題..
我錯左3題..都好叻ga啦~^^(我覺得)..10點8小息..隔離班d人話有得睇編班個d人名表...咁我地
就落去睇牙...點知冇==跟住就諗住上返去啦...我地班d男仔有人去睇..我地就跟住佢地啦..點知
真係有牙~!^^不過個牙sir姐住晒~><...我只係見到我同牙俞係同一班,,,但係manbo唔知邊一
班...><..真係衰牙個牙sir>~<跟住我地就返上去班房啦,..繼續上堂..又係到做工作紙..不過我好
鍾意做呢..^^做完..就對啦...岩得個一半,..><..做完就去操場啦~點知連前梯都封埋~><..去到操
場就即刻睇啦...manbo佢入左b班牙~><..如果佢入c班ga話都好d..起碼pe堂會一齊牙麻..~><但
係依家~><..慘啦..><..傷心..vv..跟住就去manbo家玩啦...去到係到玩琴..玩完玩電視遊戲機...
好好玩牙~^^跟住又係到用直髮夾..我幫牙俞整個時..整到我隻手指牙><..整完超直牙...^^好似
岩岩整完負離子咁~^^..跟住就走啦..去左啟豐買野飲...我就回家啦..返到屋企,,沖完涼就訓啦..
訓醒..有個人黎做人口調查...8點就食飯啦...跟住睇電視...完..
|