[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 10
累積人氣: 3574
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天

 

數學補課.. 愉快

今日數學補課..返到去..過左一陣..牙sir就黎左啦...係胡永國牙..佢係咁鬧遲到d人...><..真係

煩..又搞到遲到d人好瘀喎~><..而且仲阻住d時間...跟住就做工作紙~!^^好happ牙..做左18題..

我錯左3題..都好叻ga啦~^^(我覺得)..10點8小息..隔離班d人話有得睇編班個d人名表...咁我地

就落去睇牙...點知冇==跟住就諗住上返去啦...我地班d男仔有人去睇..我地就跟住佢地啦..點知

真係有牙~!^^不過個牙sir姐住晒~><...我只係見到我同牙俞係同一班,,,但係manbo唔知邊一

班...><..真係衰牙個牙sir>~<跟住我地就返上去班房啦,..繼續上堂..又係到做工作紙..不過我好

鍾意做呢..^^做完..就對啦...岩得個一半,..><..做完就去操場啦~點知連前梯都封埋~><..去到操

場就即刻睇啦...manbo佢入左b班牙~><..如果佢入c班ga話都好d..起碼pe堂會一齊牙麻..~><但

係依家~><..慘啦..><..傷心..vv..跟住就去manbo家玩啦...去到係到玩琴..玩完玩電視遊戲機...

好好玩牙~^^跟住又係到用直髮夾..我幫牙俞整個時..整到我隻手指牙><..整完超直牙...^^好似

岩岩整完負離子咁~^^..跟住就走啦..去左啟豐買野飲...我就回家啦..返到屋企,,沖完涼就訓啦..

訓醒..有個人黎做人口調查...8點就食飯啦...跟住睇電視...完..

刊登時間︰2006-07-21 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天

 

eng補課~!! 愉快

今日返到學校!!唔知幾多樓..so上左去又落去..點知撞到ling..好鬼死煩呀佢..成日痴身痴世..上

到去eng補課..係江澤老師教..好悶呀係到對暑期作業!!不過好采我做哂~但係錯得好離譜!!><!!

小完息之後做listening..好鬼死難呀!!><!好采冇抽中我答問題姐..如果唔係實死得啦~!放學啦..

返屋企食完野就開電腦!!一路玩電腦一路摺白兔仔..幾經辛苦終於摺完啦..^o^!聽日放d相上黎

啦..玩完電腦就睇電視!!個套<西街少年>好好睇呀..睇完就同我啊妹洗白白啦...洗完就睇<人龍

傳說>..我諗好快就大結局嫁啦..

刊登時間︰2006-07-19 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 17 日  星期一   陰天

 

中文補課.. 愉快

今日8點8左右返到學校..跟住就中文補課啦..有好多人都冇返牙...佢地就好啦~><..首先就派氛

卷俾我地做...都ok易啦...做完之後..超無聊..又好唔自然喎~~因為有好多人係到...種感覺好

怪...夠鐘個時..就派正式答案...點知短文錯晒~><...小息啦...得個一個字時間..跟住做聆聽...好

易牙...不過都有d唔識...做完又小息啦....跟住就做文言文ga閱讀啦...超難牙~><..都唔明篇野講

乜..不過<宋定伯捉鬼>就好容易....岩晒牙~^^...做完仲有一半時間...就訓教教..超凍牙個時

~><..12點就走人啦;..返到屋企就食野...食完野就玩電腦啦...玩完就訓教..教左超耐..成6點先起

身...跟住就同我牙妹一齊洗白白...洗完就返房睇我家姐玩電腦...8點就食飯啦...食完飯就打日

記...

刊登時間︰2006-07-17 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]