| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 15 日 星期四  |

|
數學卷..  |
今日返到學校..就係到溫書啦..考個時..頭個幾頁都幾易下..但係一去到中間..就好難啦~><..
又咩野利率..我都冇乜溫過tim牙~><..死得人多啦~...我自己計過得40幾分..唉..之前我對呢一
科咁有信心..估唔到就肥左呢一科~><..依家我覺得英文合格ga可能性大 d tim牙....跟住就小息
啦..冇啦啦講返工個d野..跟住ling又係到講,,佢自己話暑假個時有人請佢做化妝師喎..都唔知真
定假..佢咁細個..會有人請佢咩..??佢仲請過我啦..佢仲要係d咁 ga樣..嘔..佢仲話有6000-7000
蚊一個月tim牙..吹水..><..跟住考第二份卷啦,,都ok咁啦..起碼會緊緊合格..跟住就補課啦..我仲
以為會有工作紙俾我地做..點知都冇..係自己溫書..我溫左少少咁..因為要係到做圖書工作紙牙.
..做到手都斷牙~!..跟住就同牙俞陪manbo去買蚊貼..一路上..好好笑牙~^^..好少講野咁放啦..
係到串下大家..好好玩牙~^^
|
| 刊登時間︰2006-06-15 01:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 14 日 星期三  |

|
考試..  |
今日考試啦~><...返到學校..就係到溫書啦..溫左冇耐..就考試啦~><..我唔識which who個d
牙~>!<..冇左10分~><..唉..希望可以合格啦~...如果唔係就死得啦~><..考完考英文作文..
唔係好識作牙~..如果係作中文就好啦~~..唉..我作到一半個時..先見到話張紙話唔洗隔行,,個時
我係到諗緊再唔再寫多次..但結果都冇..因為我記得老師話一定要隔行ga...我作完之後仲有
3個字..所以就訓啦..我真係訓著左牙..好舒服牙~^^..跟住就收卷啦..收完卷之後..就落左去搵
so sir..交回條..仲有搵楊sir..因為要交回條..但係佢唔係到...結果放左落佢台面..跟住我就同牙
俞係學校到溫書..不過都冇咩點溫過..跟住就走啦..返到屋企..就食野..食完野就玩電腦..跟住
就洗白白啦,..聽日考數學..我要努力牙~^^ |
| 刊登時間︰2006-06-14 01:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 12 日 星期一  |

|
努力..~^^  |
今日起身洗頭..跟住就返學啦..返到去..就係到寫埋張家長信..個ling又企過黎喎,.>,<真係唔知
(臭)牙..跟住就上數學啦~~係到寫番之前d工作紙答案..但都未寫晒..跟住冇聽..訓左一陣..因為
太「支力」啦~><..尋日咁夜先訓..跟住就小息..then..就中史啦..係到對作業..跟住係到溫書..
溫唔入腦~><..上中文啦..係到做評估..做完就小息..跟住上英文啦..哈哈..我作文有65分牙~^^
好開心牙..跟住就係到傾計啦~^^我決定左我要囉金獎牙~^^..倩佢幫我做4張..我就俾10蚊書卷
佢..跟住就lunch啦..食完就同牙俞去左啟豐..再搵埋manbo啦..走個時..超大雨囉..好彩..我有帶
姐..但係一把姐要3個人用==..返到學校..就成身濕晒..><..好凍..因為又開住個冷氣....返到去..
就上科學啦..牙sir俾個網..好好玩牙~^^哈哈..跟住教埋d書..就落堂lu..去搵楊sir..去圖書館..
來來回回好多次牙~><.. |
| 刊登時間︰2006-06-12 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 80 | »
|