[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 9
累積人氣: 3573
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天

 

數學卷.. 鬱悶

今日返到學校..就係到溫書啦..考個時..頭個幾頁都幾易下..但係一去到中間..就好難啦~><..

又咩野利率..我都冇乜溫過tim牙~><..死得人多啦~...我自己計過得40幾分..唉..之前我對呢一

科咁有信心..估唔到就肥左呢一科~><..依家我覺得英文合格ga可能性大 d tim牙....跟住就小息

啦..冇啦啦講返工個d野..跟住ling又係到講,,佢自己話暑假個時有人請佢做化妝師喎..都唔知真

定假..佢咁細個..會有人請佢咩..??佢仲請過我啦..佢仲要係d咁 ga樣..嘔..佢仲話有6000-7000

蚊一個月tim牙..吹水..><..跟住考第二份卷啦,,都ok咁啦..起碼會緊緊合格..跟住就補課啦..我仲

以為會有工作紙俾我地做..點知都冇..係自己溫書..我溫左少少咁..因為要係到做圖書工作紙牙.

..做到手都斷牙~!..跟住就同牙俞陪manbo去買蚊貼..一路上..好好笑牙~^^..好少講野咁放啦..

係到串下大家..好好玩牙~^^

刊登時間︰2006-06-15 01:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天

 

考試.. 驚訝

今日考試啦~><...返到學校..就係到溫書啦..溫左冇耐..就考試啦~><..我唔識which who個d

牙~>!<..冇左10分~><..唉..希望可以合格啦~...如果唔係就死得啦~><..考完考英文作文..

唔係好識作牙~..如果係作中文就好啦~~..唉..我作到一半個時..先見到話張紙話唔洗隔行,,個時

我係到諗緊再唔再寫多次..但結果都冇..因為我記得老師話一定要隔行ga...我作完之後仲有

3個字..所以就訓啦..我真係訓著左牙..好舒服牙~^^..跟住就收卷啦..收完卷之後..就落左去搵

so sir..交回條..仲有搵楊sir..因為要交回條..但係佢唔係到...結果放左落佢台面..跟住我就同牙

俞係學校到溫書..不過都冇咩點溫過..跟住就走啦..返到屋企..就食野..食完野就玩電腦..跟住

就洗白白啦,..聽日考數學..我要努力牙~^^

刊登時間︰2006-06-14 01:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 12 日  星期一   雨天

 

努力..~^^ 愉快

今日起身洗頭..跟住就返學啦..返到去..就係到寫埋張家長信..個ling又企過黎喎,.>,<真係唔知

(臭)牙..跟住就上數學啦~~係到寫番之前d工作紙答案..但都未寫晒..跟住冇聽..訓左一陣..因為

太「支力」啦~><..尋日咁夜先訓..跟住就小息..then..就中史啦..係到對作業..跟住係到溫書..

溫唔入腦~><..上中文啦..係到做評估..做完就小息..跟住上英文啦..哈哈..我作文有65分牙~^^

好開心牙..跟住就係到傾計啦~^^我決定左我要囉金獎牙~^^..倩佢幫我做4張..我就俾10蚊書卷

佢..跟住就lunch啦..食完就同牙俞去左啟豐..再搵埋manbo啦..走個時..超大雨囉..好彩..我有帶

姐..但係一把姐要3個人用==..返到學校..就成身濕晒..><..好凍..因為又開住個冷氣....返到去..

就上科學啦..牙sir俾個網..好好玩牙~^^哈哈..跟住教埋d書..就落堂lu..去搵楊sir..去圖書館..

來來回回好多次牙~><..

刊登時間︰2006-06-12 07:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]