[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 15
累積人氣: 3579
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 23 日  星期二   陰天

 

好「立」牙~>< 鬱悶

今日好似平時咁返學..冇等到倩..因為佢太遲..返到學校...坐左一陣..就去早會啦..我幫manbo

拎住左d硬卡紙..點知係問信個時..跌左~..><好瘀牙~!><..今日到我地大檢牙~!好驚牙..個時我

又係幫manbo拎住左把姐..到我檢指甲個時..我本身想夾住把傘..點知唔得..結果佢幫我拎住...

個時都唔知有冇手震tim牙~哈..^^佢檢我條裙個時..我腳震牙~><嚇死我啦..好彩冇話我裙短咋.

manbo同牙俞都話佢地裙短..但係都唔係好短姐..咁都記..跟住上視藝啦..我今次整得令過上一

次牙..不過係我覺得~==..整完就小息..跟住上it..個時好眼訓牙~zzz..教d野又悶喎...上完就走啦

..唉..成身都痴立立牙~><好唔舒服牙~..><最憎就係呢一個天氣..><..小息..又係夠manbo佢落

去..跟住上中文啦..成大半班同學冇帶第3冊,..當然我都冇帶啦~...結果俾人罰抄~><..又要企係

到抄tim牙..個時牙sir去左拎野..我就跪左係到抄..哈哈~^^..個時ling係到話「我由細到大都未

俾人罰抄過..」..又係到晒命..==今日都冇陽光..係到晒..哈..lunch lu..返到屋企食野..跟住去左

倩屋企..我同俞跑返學校ga~!哈哈..返到去課室..吳芷話我條馬條就快甩..好彩得佢話我知麻..

THX~^^.跟住上英文..做工作紙,..被動句我識做牙~^^..個d tense..我都識d..都岩左好多ga~^^

不過我一路做中文功課..一路係到做英文工作紙..好快就放學lu..跟住就同manbo去左買筆..買

完就返屋企lu..返到屋企睇還珠格格大結局..睇完就洗白白..洗完白白訓左陣..訓醒..食野..

跟住玩電腦lu~!

呢張相係我個手機睇ga^^..都好清牙~^^

刊登時間︰2006-05-23 08:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天

 

落雨.. 愉快

今日遲左2個字起身..跟住就返學啦..個天好似就快落雨咁..返到去..好彩manbo冇鬧我咋..啜

>3<..錫晒你牙~^^哈哈..跟住就上數學啦..我都唔係好明牙..不過我迫用部計數機..但係考試個

時都會咁易咁問你ga?唉..考試~><..上完就小息..陪左manbo落去買野食..上中史堂..好悶牙~><

時間過得特別慢咁~><..跟住上中文..謄文..小息個時都仲係到謄緊,,跟住上英文..要做一本ers..

我做完..跟住ling又係到話佢自己有用mask..仲有有牌子個隻..扮晒野..我夠有用mask啦..佢自

己用完又唔係靚過人個隻就衰呢..~><..仲話人自己尋日買左對鞋..成日都係到晒命~><..

lunch啦..本身我諗住牙媽未返屋企ga..點知原來返左黎啦~^^咁我就唔洗自己煮野食啦~^^..

食完..manbo打左黎..話要拎隻碟俾我..咁我就係樓下到等佢..跟住就返學校啦..就快返學校個時

..撞到牙俞同倩..sin佢撞到個頭..好恐怖ga~><..不過好彩整唔到隻眼..如果唔係就死得啦..跟住

上科學..做實驗..都ok好玩啦..不過主席佢好串牙==上完就放學..返屋企啦..睇左陣電視就沖

涼..跟住就訓覺..訓下訓下起左身食飯~!跟住又訓..訓醒..岩岩牙俞打左黎..傾左陣..就玩電腦..

本身諗住睇manbo俾我個隻碟ga~點知冇帶==..為有聽日先睇啦..跟住就睇電視..好大雨牙..

刊登時間︰2006-05-22 08:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天

 

食飯..~ 愉快

今日10點起身..就洗頭..一家人去市中心..因為我牙媽同家姐部電話要上台..傾左超耐..牙爸同

家姐都有椅坐..但係我,牙妹同牙媽都冇~!><好<支力>牙~..跟住就搭車走人啦..去左海趣坊ga

大快活食野..等左一陣先有位..個到好細牙~!我叫左個咖喱雞飯...好好食牙..~^^不過食唔晒牙

==..食完就行左陣..話個鄧卒文會黎..不過等唔到..原本話2:00黎..點知2:30先黎..返到屋企..就

訓覺..訓醒就玩電腦..玩到去7點就出街lu..因為今晚要補食母親節飯,,不過係同埋d親戚食..今

晚好多野食牙~^^之前食都冇咁多..正牙~^^我食左好多野..因為要每家人都要夾錢ga麻..就梗

係要食盡佢啦~^^哈哈..去到10:00就返屋企lu~!冇帶姐牙~~不過好彩個時唔係好大雨姐~^^哈

..如果唔係就變落湯雞啦~^^返到屋企..就沖涼,.,沖完涼就做功課啦~做完就梗係訓教教啦~^^

 

刊登時間︰2006-05-22 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]