今日好似平時咁返學..冇等到倩..因為佢太遲..返到學校...坐左一陣..就去早會啦..我幫manbo
拎住左d硬卡紙..點知係問信個時..跌左~..><好瘀牙~!><..今日到我地大檢牙~!好驚牙..個時我
又係幫manbo拎住左把姐..到我檢指甲個時..我本身想夾住把傘..點知唔得..結果佢幫我拎住...
個時都唔知有冇手震tim牙~哈..^^佢檢我條裙個時..我腳震牙~><嚇死我啦..好彩冇話我裙短咋.
manbo同牙俞都話佢地裙短..但係都唔係好短姐..咁都記..跟住上視藝啦..我今次整得令過上一
次牙..不過係我覺得~==..整完就小息..跟住上it..個時好眼訓牙~zzz..教d野又悶喎...上完就走啦
..唉..成身都痴立立牙~><好唔舒服牙~..><最憎就係呢一個天氣..><..小息..又係夠manbo佢落
去..跟住上中文啦..成大半班同學冇帶第3冊,..當然我都冇帶啦~...結果俾人罰抄~><..又要企係
到抄tim牙..個時牙sir去左拎野..我就跪左係到抄..哈哈~^^..個時ling係到話「我由細到大都未
俾人罰抄過..」..又係到晒命..==今日都冇陽光..係到晒..哈..lunch lu..返到屋企食野..跟住去左
倩屋企..我同俞跑返學校ga~!哈哈..返到去課室..吳芷話我條馬條就快甩..好彩得佢話我知麻..
THX~^^.跟住上英文..做工作紙,..被動句我識做牙~^^..個d tense..我都識d..都岩左好多ga~^^
不過我一路做中文功課..一路係到做英文工作紙..好快就放學lu..跟住就同manbo去左買筆..買
完就返屋企lu..返到屋企睇還珠格格大結局..睇完就洗白白..洗完白白訓左陣..訓醒..食野..
跟住玩電腦lu~!

呢張相係我個手機睇ga^^..都好清牙~^^
|