今日返學..返到學校..manbo佢過左陣就返左黎啦..佢仲發緊燒..死啦..又可能係上次隻雀仔牙..
因為得manbo佢摸過..好驚今次又係佢病完到我病牙~><上次係咁牙..今次希望唔好啦..我仲要
考試ga~!><..咁上視藝..我得75分..上完..陪manbo去左醫療室..最後都早退左..個書記好似話太
高燒喎~~咁我地就上電腦啦..好彩我做得切樣功課姐~^^哈哈..跟住小息啦..上中文..個風扇開
到好大牙..搞到我成堂係到打哈次.
..好悶牙..都唔明楊sir佢講d乜..跟住食lunch lu..同左牙俞
去左還書先..跟住就去m記啦..^^我食左個麥樂雞餐..好耐都冇食過lu~!!一路食..一路傾..過下過
下就2點2啦..咁就走啦~~返到學校見到ling係到睇yes..我同俞走左埋去..食左粒糖就走啦..
跟住就上eng..miss有返..但係冇講野..只係俾功課我地做..林志x,吳佳x.何均x,黃聿x佢地好搞
笑牙..哈哈~~跟住lala 佢send左個主題我..幾令ga~^^上下上下就落堂啦..冇人陪我牙~><所以
自己一個走啦..我見好悶..所以打電話見牙妹落黎同我去買野..點知行到去ok..有人問我關於
學校碟z個件事..我就係到話唔係咁知..因為我係中二...唔知中一d野..都唔知係唔係記者黎ga
><走個時我仲見到佢隔離有個男人~><不過我諗唔會係掛..咁我就同我牙妹去買野..我去買筆..
我之前買5蚊ga..點知依家6蚊喎~><買完我諗住去買燕窩..不過好貴..所以冇買,..諗住聽日先啦.
..跟住就返屋企啦.. |