[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 4
累積人氣: 3568
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天

 

去左街.. 愉快

今日我11點到起左身..跟住就食左碗杯面就開電腦啦..跟住就係到玩啦..不過好悶牙~><玩完..

就係到睇書..睇下睇下訓著左..訓醒左..家姐就番左黎啦..因為佢今日要返學校補課麻..咁我就

起身洗頭..跟住同我家姐出街..因為今晚諗住買kfc食..去左萬寧..睇下d燕窩.因為買俾牙媽..不

過樣樣都好貴..諗住聽日先買啦..跟住打俾牙媽..點知牙媽話佢同堂家姐去左食野..~><唉..又食

唔成kfc..真係有冇搞錯牙~><上次又係咁..今次又係咁喎..激死我啦~><咁我同家姐行左陣..就

返屋企啦..返到屋企..好肚餓牙~~自己煮左面黎食..食完我家姐開電腦..我就係到敷mask..^^跟

係就睇碟..<絕世好b>..之前冇睇過..d bb好得意牙~~真係好想摸下佢地牙~呵呵..^^v..睇完就睇

<小爸爸上學去>..好慘牙..v.v..睇完就訓lu..今晚好凍牙~><

刊登時間︰2006-05-14 01:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天

 

又一天lu.. 驚訝

今日返學..返到學校..manbo佢過左陣就返左黎啦..佢仲發緊燒..死啦..又可能係上次隻雀仔牙..

因為得manbo佢摸過..好驚今次又係佢病完到我病牙~><上次係咁牙..今次希望唔好啦..我仲要

考試ga~!><..咁上視藝..我得75分..上完..陪manbo去左醫療室..最後都早退左..個書記好似話太

高燒喎~~咁我地就上電腦啦..好彩我做得切樣功課姐~^^哈哈..跟住小息啦..上中文..個風扇開

到好大牙..搞到我成堂係到打哈次. ..好悶牙..都唔明楊sir佢講d乜..跟住食lunch lu..同左牙俞

去左還書先..跟住就去m記啦..^^我食左個麥樂雞餐..好耐都冇食過lu~!!一路食..一路傾..過下過

下就2點2啦..咁就走啦~~返到學校見到ling係到睇yes..我同俞走左埋去..食左粒糖就走啦..

跟住就上eng..miss有返..但係冇講野..只係俾功課我地做..林志x,吳佳x.何均x,黃聿x佢地好搞

笑牙..哈哈~~跟住lala 佢send左個主題我..幾令ga~^^上下上下就落堂啦..冇人陪我牙~><所以

自己一個走啦..我見好悶..所以打電話見牙妹落黎同我去買野..點知行到去ok..有人問我關於

學校碟z個件事..我就係到話唔係咁知..因為我係中二...唔知中一d野..都唔知係唔係記者黎ga

><走個時我仲見到佢隔離有個男人~><不過我諗唔會係掛..咁我就同我牙妹去買野..我去買筆..

我之前買5蚊ga..點知依家6蚊喎~><買完我諗住去買燕窩..不過好貴..所以冇買,..諗住聽日先啦.

..跟住就返屋企啦..

刊登時間︰2006-05-12 08:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天

 

見報.. 鬱悶

今日返到學校..就有好多人係到睇報紙..原來尋日件事上晒報紙..仲有相tim牙..d記者真係勁牙.

..d消失傳得勁快..頭兩堂係數學..叫左我出去做數..有小小做錯左~><...中史堂啦..好悶牙~><

跟住中文..係到作文..我都有份作ga~^^哈哈..不過一路作一路傾計..上完..就小息啦..係到睇報

紙~~跟住上英文..miss tang又冇返啦..唉..咁又係..佢個班d人出左事喎..係我都驚啦~><上左一

堂..有個特發性ga週會..估都估到係關於個件事..不過佢地講到好悶..冇乜講過件事咁..企都好

支力牙~><..講完就lunch..我自己一個人搭「車立」..好驚牙~><食完野就走啦..約埋manbo去

買報紙..點知俾人買晒~><返到學校..d老師係到開緊會..跟住上科學啦..ling佢話去唱k..仲話去

影貼紙相喎..我冇做到實驗牙~><慘..冇得玩..跟住黃堅信俾左蘋果日報我睇..話佢地又可能服

食過某d藥物喎..唔知係唔係真ga呢..??上完就走啦..返屋企..

刊登時間︰2006-05-11 07:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]