[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 6
累積人氣: 3570
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天

 

好驚牙.. 感動

今日發生左好多野牙..又見到隻雀仔啦..又好一件好恐怖ga事發生..好驚牙..唔想講出黎..><

刊登時間︰2006-05-10 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天

 

好熱..><~ 滿足

好熱牙 ,,~><起身..洗頭..跟住同牙俞一齊帶我細妹去返學..再返去等倩就返學啦..返到去..唔

早會牙~^^哈哈..跟住就做講稿..不過作到好少野牙~><唉..馮卓x同杜嘉x都俾人踢左出校

啦...冇左4個人lu..上math..講畢氏定理..只係玩計數機..~!^^都幾易..不過之後個一d就難啦

~><..上完就小息啦..陪完manbo去買完野飲就上電腦室lu~..又係學photoimpact個d野..上完就

英文..yeah..miss冇返牙~!^^哈哈,.,.我就係到背書...好快就背好啦..又小息lu..跟住上中文..要分

組..俾評語俾大家ga時間..俾人講我好呆==" 乜我個樣真係好呆ga??但係我真係好鍾意發

呆..XD''^^哈..上完就食LUNCH..食完就陪左俞去啟豐買衫..$15..超平牙..因為個佢識個老闆..

買完就走啦..返到學校上ENG..我係到睇書..不過又好眼訓..~ ZZ 好快就放學啦..返屋企..因

為我去銀行牙..本身我諗住去OK買自由X..點知好多人..==所以冇買LU..返到屋企..牙媽沖左

涼..==話叫我同家姐去..咁我就等我家姐返黎..就去銀行啦..去完就去買雪糕..野飲..點知路上撞

到林志X佢地.. ..一日就咁完啦..

刊登時間︰2006-05-09 05:39 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天

 

肚痛.. 無奈

今日要返學啦..一起身個肚仲痛緊..><好辛苦牙..跟住我就洗頭..返學啦..返到學校超熱牙><..

要作標語..我作到好似小學生咁==....頭上堂係科學..要上5樓..好悶牙~><d椅子又坐得唔舒服

喎..><上完就小息啦..陪左吳芷慧去左搵楊sir..跟住就上生教啦..今日都冇片黎~><..不過個段

錄音好搞野牙..哈哈~^^個女發晒姣..>><個男就「痴黎筋」..上完就家政啦..唉...次次上家政堂

d時間都好趕..次次都係我同manbo佢最尾走..我下次要做快d先得牙..^^跟住就lunch..lunch返

到去學校..個肚超痛牙~><好辛苦...所以上ih堂..都冇乜玩..個miss好人牙..俾我地休息左勁耐牙

~^^哈哈...過左冇耐就放學lu~!!本身諗住去mmlc..但係因為冇人陪..所以冇去..叫左吳芷慧幫我

做..~!^^咁我就幫番佢做左個dt工作紙啦~^^..我地去左圖書館..俾人罰左3蚊牙~><慘慘..冇左

一枝野飲錢啦~><跟住就返屋企啦..返到屋企就沖涼..沖完涼..就訓左..訓完就睇電視做功課啦..

刊登時間︰2006-05-08 09:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]