好熱牙
,,~><起身..洗頭..跟住同牙俞一齊帶我細妹去返學..再返去等倩就返學啦..返到去..唔
洗早會牙~^^哈哈..跟住就做講稿..不過作到好少野牙~><唉..馮卓x同杜嘉x都俾人踢左出校
啦...冇左4個人lu..上math..講畢氏定理..只係玩計數機..~!^^都幾易..不過之後個一d就難啦
~><..上完就小息啦..陪完manbo去買完野飲就上電腦室lu~..又係學photoimpact個d野..上完就
英文..yeah..miss冇返牙~!^^哈哈,.,.我就係到背書...好快就背好啦..又小息lu..跟住上中文..要分
組..俾評語俾大家ga時間..俾人講我好呆=="
乜我個樣真係好呆ga??但係我真係好鍾意發
呆..XD''^^哈..上完就食LUNCH..食完就陪左俞去啟豐買衫..$15..超平牙..因為個佢識個老闆..
買完就走啦..返到學校上ENG..我係到睇書..不過又好眼訓..~
ZZ 好快就放學啦..返屋企..因
為我去銀行牙..本身我諗住去OK買自由X..點知好多人..==所以冇買LU..返到屋企..牙媽沖左
涼..==話叫我同家姐去..咁我就等我家姐返黎..就去銀行啦..去完就去買雪糕..野飲..點知路上撞
到林志X佢地..
..一日就咁完啦.. |