唉...今日好無奈
陳日無lala 將英文補課轉左今日
搞到我一額汗
今日又話曾sir 冇番...仲以為唔洗補課
可以好順暢咁搞crc
點知又無lala 比譚sir 留左係classroom 一個鍾頭零15分鍾
足足遲左去crc 有4500s
最衰都係佢地...如果唔係可以準時放嫁
早知係咁早就同ar sir 講la
唉...後來衝落去果陣 crc 岩岩完左= =
變左我要汁手尾...唉....點解會咁嫁= =!!!!
唉...不過聽miss 講 茱麗葉同湫湫 做得well done
好想參與埋一份= =
後尾最後戰利品係四粒充滿碳酸ga糖糖....
my honey 茱麗葉買架....果然特別好味...正
後尾上番classroom 先知原來我有份比ar sir 抽中...
不過好彩我一路有做開...不過擔心緊有冇做少
放左學同winnie 仲有ar sue 三人行 直上三聯
買左本bio bk 花了上百元...唉...自從買了天使街後
財政一直處於赤字...+ 上仲買左部mp4
唉.....財政已經跌左入谷底....
買完書 就去左8+8 買番對皮鞋...而家買皮鞋要好小心
免得步梅後塵= = 佢件事實左太可怕了(一件令人捧腹大笑...
笑到我流哂眼淚ga 笑話)
番到hm 已經7.00
唔記得今日係土地誕 比ar ma 拉左去陪d 世叔伯小朋友玩
點知宴都未開 坐左唔夠5mins 已經頂唔住d 二手煙
(天生對二手煙敏感= =)
so 自己番左hm ..... 諗住自己親自下櫥搞掂餐dinner
點知煲左水先發覺冇noodle 肯比我煮......
最尾為左依肚食左4 隻雞蛋= =
而家飽死左= =
再開computer 果陣見到有新郵件message
開左黎睇....點知係popeye 為佢未來老婆仔平反
sorr 囉...打錯你honey ga name 炸ma....
係我錯..錯...錯...南哥哥...我以後唔會打錯你honey's name
嫁la 放心la 你!!!
|