寫日記 會員中心 登入 登出
 

暱稱: 幽靈
性別: 女
國家: 香港


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

好 友

 

今 個 月 係...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
 

2007-03-06

 
2007 年 3 月 6 日  星期二

今日好冇精神呀....~.~

頭果兩堂進入左半沉睡狀態.....救命

訓下訓下..都做到listening >,<係咪好勁呢!!!

bio 堂做experiment .. 不過完全唔知做緊d咩....

剩知好一支乳白色unknown 係面前...好想聞下係咩味

不過...鼻塞!!!!慘!!!

不過因此就覺得上帝好好人...做多左個器官比我地呼吸

如果唔係全球人類死於鼻塞(呼吸困難而窒息死亡)

phy 就黎教完力學...  不過我仍然半桶水= =

lunch 係school 買cup noodles ...冇出去買...

咁係因為再出去我就會凍死(今日好凍ar><  震ar   震ar )

中文差d流血不止而死...點解呢?!

全因為我貪得意又無聊.... 係到met 手指

met 到手指流血ar- -

佢係咁咕嚕咕嚕咁流出來....停唔到= =

流左好耐ar...仲記得eng 補課果陣佢仲流緊=0=

then 落左canteen 同我親愛ga "茱麗葉" 同湫一齊傾

下個星期五到我舉辦讀書會...好緊張ar(應該係頭痛至岩)

since e 家先開始做野..都唔知趕唔趕得到

走果陣唔記得等埋zeo = =  希望佢聽日唔會發脾氣啦= =

同茱麗葉行過間7-11 買左杯ice- cream(痴左  咁凍仲食= =)

去搭車果陣撞到佢

雖然我地兩個都呆望左好耐

但係我最後都係選擇了擦身而過--------

番到hm 係到搞xanga = =

唔識整ar...

始終都係qooza好d^^

 

 

 

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 250 | »