今日好冇精神呀....~.~
頭果兩堂進入左半沉睡狀態.....救命
訓下訓下..都做到listening >,<係咪好勁呢!!!
bio 堂做experiment .. 不過完全唔知做緊d咩....
剩知好一支乳白色unknown 係面前...好想聞下係咩味
不過...鼻塞!!!!慘!!!
不過因此就覺得上帝好好人...做多左個器官比我地呼吸
如果唔係全球人類死於鼻塞(呼吸困難而窒息死亡)
phy 就黎教完力學... 不過我仍然半桶水= =
lunch 係school 買cup noodles ...冇出去買...
咁係因為再出去我就會凍死(今日好凍ar>< 震ar 震ar )
中文差d流血不止而死...點解呢?!
全因為我貪得意又無聊.... 係到met 手指
met 到手指流血ar- -
佢係咁咕嚕咕嚕咁流出來....停唔到= =
流左好耐ar...仲記得eng 補課果陣佢仲流緊=0=
then 落左canteen 同我親愛ga "茱麗葉" 同湫一齊傾
下個星期五到我舉辦讀書會...好緊張ar(應該係頭痛至岩)
since e 家先開始做野..都唔知趕唔趕得到
走果陣唔記得等埋zeo = = 希望佢聽日唔會發脾氣啦= =
同茱麗葉行過間7-11 買左杯ice- cream(痴左 咁凍仲食= =)
去搭車果陣撞到佢
雖然我地兩個都呆望左好耐
但係我最後都係選擇了擦身而過--------
番到hm 係到搞xanga = =
唔識整ar...
始終都係qooza好d^^
|