今日係星期五,我地下午校又唔洗番學呀,勁開心!
咁我去補習時,都係落小小雨,做做下野,冇端端落'狗屎'喎!咁我就好開心啦,跟住我就叫我個補習老師開電視,咁佢開左啦,咁就淨係得黃色暴雨!過左一陣,有個人打黎就話,紅色暴雨啦,而家停課啦!咁我地就勁開心喎,仲拍手歡呼添!
補完習,我冇帶遮,咁就打俾牙媽!牙媽就話o係天橋個lift度等,meet埋我.跟住牙媽就同我講,前面水浸呀!我一陣咩你過去啦
!咁我就好surprised
,因為我由7歲開始都好始冇人咩我行ge,so我就好surprised!行到去水浸度,牙媽就咩起我就行左一段路!跟住我仲o係度傻笑添!
|