今日我7:33就俾我呀媽整到我份唔到!sad>.<
跟住09:55出左去銀座同班小學fd去bbq!!!^^
有15個人去呀!!好多
我地去左佳寶買dx翼......
我地正係開火就用左1粒鐘!!!
跟住食左2個鐘, 清潔好就去沙灘玩沙灘球, 沙同影相
勁好玩呀!!
死李展弄到我成個身都係d沙!!!
我去左沙灘玩海浪!!!
d浪好大呀!!!我d衣服都濕左!!!
跟住同利ming係錦影相!!!
同溫照d相俾死利ming刪除左呀!!!sad
到左大約05:30跟住坐溫昭的車返屋企!!!
30分鐘就返到屋企!!!超快呀!!!
thx你呀昭昭!!i will miss you |