| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 2 日 星期二  |
| 2010-02-02 |
分類: 日誌 |
1,你叫咩名牙..→王梓鈿
2,仲意人地點叫你..→鈿鈿
3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→1997年1月13日 --->偉偉
4,你係大喊包嗎....→算係囉
5,係咪多數都係自己一個人...→唔會
6,想唔想死.....→唔想囉
7,你係一個樂觀GE人嗎....→超樂觀
8,你做過最衰GE野係咩.....→飛人
9,你做過最好GE野係咩.....→多FD
10,你係咪一個好心軟GE人..→算係囉-.-
【關於朋友】**
11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→太多啦
12,最關心你GE朋友係邊個...→蘚蕙
13,最較笑GE朋友係邊個...→信長
14,最恐怖GE朋友係邊個...→冇
15,你最憎GE朋友係邊個....→xxx
16,最靚GE朋友係邊個....→太多
17,最樣衰GE朋友係邊個...→冇
18,你同邊個朋友最開心...→蘚蕙
19,你同邊個朋友最悶...→塋塋
20,邊個朋友笑得最奸...→kkm
【關於愛情】**
21,你最仲意係邊個...→xxx
22,拍過GE多次拖....→可能3次啦
23,邊個追緊你...→唔知
24,你E加GE情人係邊個...→大家都知啦
25,你第一個情人係邊個...→唔講得
26,你失戀個時會做乜...→唔想講野
27, 朋友定係愛人重要...→愛人同朋友一樣咁重要
28, 對你GE情人有咩要求呢...→岩feel 靚仔啦
29, 你E加想同你個情人講D咩...→唔講
30, 你仲意你GE情人幾多個%...→99%
【關於個人喜好or惡好】**
31, 你最仲意食D咩...→ice - cream
32, 你最唔仲意食咩...→魚
33, 你最仲意去邊...→行街
34, 仲意睇咩書...→小說
35, 仲意做D咩...→行街
36, 你最中意GE明星係邊個...→hotcha
37, 你最仲意咩季節...→秋天
38, 你最中意GE異性朋友係...→xxx
39, 你仲意做D咩...→睇35啦
40, 你最討厭做D咩....→俾呀媽罵
【關於學校】**
41, 你仲意上學嗎.....→ok錦啦
42, 學校同你最FD係邊個..→蘚蕙
43, 係咪日日都係學校到發呆...→唔會 上堂都有少少啦\口/
44, 係學校你仲意林D咩...→唔淋野
45, 係學校你仲意較D咩...→唔較野
46, 最仲意GE老師係...→MISS 吳
47, 最唔仲意GE老師係...→周昭和
48, D同學對你好唔好...→勁好
49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→BAND2 伊湯中
50, 你係學校最於GE事係咩...→唔會於
51, 係學校最開心GE事係咩....→識FD
52, 你咩科最叻....→歷史
53, 係學校邊個對你最好...→蘚蕙
【關於選擇】**
54, 情人重要定朋友重要...→又問呀....睇番上面
55, 仲意人地定仲意自己多D....→兩樣都好中意
56, MSN多D定ICQ多D...→msn
57, 仲意黑定仲意光...→光
58, 仲意男定仲意女....→男呀
59, 對男好d定對女好d...→女仔緊係好D啦
60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→唔鍾意太OPEN
61, 日頭好定下午好定夜晚好...→日頭
62, 仲意笑定仲意哭...→笑
63, 仲意去百佳定惠康...→百佳
64, 仲意上網定打機...→上網
【關於心裡的事】**
65, 你e加林緊d咩...→冇bo
66, 有咩心事..不防同家講下..→冇bo
67, 邊一句最傷你心...→話我白x
68, 有冇心臟病....→冇
69, 多時心痛?....→冇
70,咩事最心痛呀...→俾人飛的時候
71,你e加心跳有冇唔正常...→好正常囉
72,生命重唔重要...→勁緊要
73,你最仲意林d咩....→唔知
74,最唔想林d咩....→想愛情的野囉
【關於現在】**
75, 食緊d咩....→冇食野
76, 聽緊咩歌...→in your eyes
77, 對上同邊個sms...→冇
78, 同緊邊個msn....→冇
79, 邊個係你旁邊...→冇
80, e加你係邊到....→屋企
81, E加幾點...→07:39p.m
82, 你e加個個地方有邊個係到...→冇呀!!!同我-.-
83, 睇緊咩電視...→冇睇呀
84, e加做緊咩...→答緊你問題囉
85, e加個心情好嗎....→ok錦啦
86,你e加肚唔肚餓....→岩岩食飽餓乜鬼
87,想飲d咩野...→冇呀
88,e加想唔想出街...→想
89,e加想邊個人係你身邊...→唔想有人係我隔離
90,e加有冇流鼻血...→痴線
【關於呢個100問】
91,感覺如何.....→廢話
92,仲唔仲意呢個100問....→不鐘意囉
93,呢個100問邊個比你....→上網
94,覺呢個100問低唔低b...→你都覺嫁?
95,做呢個100問做左幾耐...→10分鐘到啦
96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→係囉
97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中三
98,想唔想要原創者ge msn...→都好呀
99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→冇去
100,恭喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→QZ果D人囉
|
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
| 2010-02-01 |
分類: 日誌 |
今日派左歷史 , 科學 , 數學呢幾科
d成績都有6-7字頭啦!!!ok錦啦!!!
歷史有72.5分呀!!!
科學有74.5分呀!!!
數學有68.5分!!!
原本有70.5分嫁
因為pp所以扣左2分呀!!!好唔值!!!
唔知大家的成績係點呢?
|
2010 年 1 月 26 日 星期二  |
| 2010-01-26 |
分類: 日誌 |
今日考數學呀我有幾題唔識做呀!!!
有22分冇左呀!!!
英文說話 : 我讀書好好呀!
但係我speaking就仲有36秒呀!!!
老師話我有可能唔合格 |
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
2010-01-23  |
分類: 日誌 |
今日我睇班fd的qooza
佢地打個d文好好笑
29,30日我入camp啦!!!
好想快d入camp呀!!! |
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|
|