★tsztinwong's blog
★tsztinwong's blog
christywtt
暱稱: ★tsztinwong★
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
自然觸覺1
Sports Day
2012-09-14
2012-08-23
2012-07-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2012 年 4 月 10 日  星期二   晴天


2012-04-10 分類: 未分類

今日好早就起左身

做埋D功課, 下就重有補習...

好辛苦呀!!!!病都未好, 就要反學啦:(

以後放假, 我一定要做完功課先去玩

攪到自己依家鬼死錦狼狽=.=

下次都係咪攪我...

但係, 諗反之前媽咪見我好想要隻7仔公仔

就拉左我去7仔買糖買左$40

個心就好warm, 可能因為我以前都冇要求過要一d咩印花公仔

所以今次比

夠印花拎熊仔啦><

雖然唔係我最想要個一隻, 但係呢一隻都好得意, 好靚><

超級鐘意><

聽日反學lu...對卷了...調位了...

今次成績又如何?今次又會和誰坐?

明天一切都會開估了

學校我來了

 

愛與被愛都是幸福的

愛人的要無怨無悔

被愛的要心存感激:)



2012 年 4 月 9 日  星期一   晴天


2012-04-09 分類: 未分類

 

今日同左2個kai友去左沙灘玩

好開心><我一直都想係今個假期去沙灘玩

但一直都搵唔到人陪我去

今日佢地好樂意陪我去

去到, 我地係到玩水, d水好涼^^

今日重係沙灘到做左一件傻事

就係...係沙灘到大嗌xxx我愛你!!!

成個沙灘既人都望住我

但係我冇怕羞or面紅, 因為我講出左我既心聲

好輕鬆, 好愉快, 好開心

重係沙灘到, 寫左我地幾個既名

留下了我地既足跡

你不知道我在想你, 是因為你不愛我

我明明知道你不想我, 卻還愛你, 是因為我太傻

也許有時候, 逃避不是因為害怕去面對什麼, 而是在等待什麼

 

從今以後, 我所對你的思念, 回憶只會剩下這一些

有人說, 你太大方了, 太寬容了

真嗎?

如果不是這樣, 我又可以怎樣做?

what can i do?

難道要盡全力去憎恨他?她?他們?

我做不到, 憎人太辛苦了, 倒不如把他當作是透明人吧

當作這一個宇宙上, 沒有一個人叫做xxx吧

真真正正去忘記一個人, 不需用力去忘記, 如果要用力辛苦去忘記一個人, 這不是真正的忘記

漸漸地時間會把所有事都沖淡...



2012 年 4 月 7 日  星期六   晴天


2012-04-07 分類: 日誌

 今日最終都去左睇醫生, 你應該開心吧?

你多麼的希望我病, 你的詛咒終於見到成效吧?

色彩繽紛的藥食過後, 是否也會令人的心情變得開心嗎?

今天眼看自己所整的凍餅, 受盡別人讚賞

雖然自己因為咳而冇得食, 但係望住人地一邊食一邊讚個凍餅好食, 個心好warm

下個月, 試下整芒果凍餅先

希望到時, 我可以食啦

不知, 到時又是誰能夠食我親手整的凍餅呢?

真的希望我倆有發展的機會

 

有人曾經說過, 如果你要去憎恨一個人, 不需要故意做一些事

只需要若無其事那個人便可, 這就是最好的報復

我應該去若無其事他嗎?

 

有人說女人的第六感不可不信

愛情上, 不斷問自己放棄, 不放棄?

婚姻上, 不斷問自己結婚, 離婚?

其實很多時自己心底裹都已經有答案了

這個時候如果出現了問題時, 你的愛情, 婚姻漸漸已經出現了結果

只是我們未察覺到



2012 年 4 月 6 日  星期五   晴天


2012-04-06 分類: 日誌

 

今日整左個蛋糕XD

唔知好唔好食呢?今次一粒糖都冇落, 爸爸應該食得掛?

聽日文文做我第一個白老鼠:P

希望唔會毒死左你啦^.<

今日同班友仔, 做左份歷史報告

一個都鐘到就KO左=.=

問卷竟然係自己作@@

我都冇諗到...

今日既班會活動最終都告吹左...

我最後因為冇女仔陪我同埋咳到甩肺而冇去到食飯..

好可惜, 又冇左個見佢既機會:(

成個假期都冇見過你啦

親愛的你, 如果你真的喜歡別人,那就選和她在一起吧

你幸福我便幸福:)  

眼看你和她的緋聞, 我都唔知這究竟是真的還是假的

那一天的朱古力又是誰送的?是你嗎?我多麼的希望是你

希望是你送啦:)



2012 年 4 月 5 日  星期四   晴天


2012-04-05 分類: 日誌

 

沙冰, Happy birthday^.<

係咪好驚喜呢?我都知嫁啦, 嘻嘻:P

個蛋糕都唔錯, 幾好食^^

多謝你個手機繩^^我好鐘意

今日又去左mk

今次買左對鞋同個袋, 超鐘意><

文文, 你又話對鞋唔高?

高到痴線的!!!你想我腳斷咩?

錦就冇左$200:(

唉...洗錢真係好快...

我要stop啦!!!!唔可以再洗錢啦!!!

好在, 今日趕好係媽咪反到屋企之前反到姐:p

又落錦大雨:( 想踏單車都唔得

唔通個天都想我做功課?


這個世界欺騙了我,我必須給與還擊

我不會放掉任何一丁點兒屬于我的幸福

哪怕付出的代價是從此墜入地獄,我也在所不惜



每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 114
留言總數: 133
今日人氣: 0
累積人氣: 1920
最近訪客
最近沒有訪客