| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 4 月 10 日 星期二  |
| 2012-04-10 |
分類: 未分類 |

今日好早就起左身
做埋D功課, 下就重有補習...
好辛苦呀!!!!病都未好, 就要反學啦:(
以後放假, 我一定要做完功課先去玩
攪到自己依家鬼死錦狼狽=.=
下次都係咪攪我...
但係, 諗反之前媽咪見我好想要隻7仔公仔
就拉左我去7仔買糖買左$40
個心就好warm, 可能因為我以前都冇要求過要一d咩印花公仔
所以今次比
夠印花拎熊仔啦><
雖然唔係我最想要個一隻, 但係呢一隻都好得意, 好靚><
超級鐘意><
聽日反學lu...對卷了...調位了...
今次成績又如何?今次又會和誰坐?
明天一切都會開估了
學校我來了
愛與被愛都是幸福的
愛人的要無怨無悔
被愛的要心存感激:)
|
2012 年 4 月 9 日 星期一  |
| 2012-04-09 |
分類: 未分類 |

今日同左2個kai友去左沙灘玩
好開心><我一直都想係今個假期去沙灘玩
但一直都搵唔到人陪我去
今日佢地好樂意陪我去
去到, 我地係到玩水, d水好涼^^
今日重係沙灘到做左一件傻事
就係...係沙灘到大嗌xxx我愛你!!!
成個沙灘既人都望住我
但係我冇怕羞or面紅, 因為我講出左我既心聲
好輕鬆, 好愉快, 好開心
重係沙灘到, 寫左我地幾個既名
留下了我地既足跡
你不知道我在想你, 是因為你不愛我
我明明知道你不想我, 卻還愛你, 是因為我太傻
也許有時候, 逃避不是因為害怕去面對什麼, 而是在等待什麼

從今以後, 我所對你的思念, 回憶只會剩下這一些
有人說, 你太大方了, 太寬容了
真嗎?
如果不是這樣, 我又可以怎樣做?
what can i do?
難道要盡全力去憎恨他?她?他們?
我做不到, 憎人太辛苦了, 倒不如把他當作是透明人吧
當作這一個宇宙上, 沒有一個人叫做xxx吧
真真正正去忘記一個人, 不需用力去忘記, 如果要用力辛苦去忘記一個人, 這不是真正的忘記
漸漸地時間會把所有事都沖淡... |
2012 年 4 月 7 日 星期六  |
| 2012-04-07 |
分類: 日誌 |
今日最終都去左睇醫生, 你應該開心吧?
你多麼的希望我病, 你的詛咒終於見到成效吧?
色彩繽紛的藥食過後, 是否也會令人的心情變得開心嗎?
今天眼看自己所整的凍餅, 受盡別人讚賞
雖然自己因為咳而冇得食, 但係望住人地一邊食一邊讚個凍餅好食, 個心好warm
下個月, 試下整芒果凍餅先
希望到時, 我可以食啦
不知, 到時又是誰能夠食我親手整的凍餅呢?
真的希望我倆有發展的機會
有人曾經說過, 如果你要去憎恨一個人, 不需要故意做一些事
只需要若無其事那個人便可, 這就是最好的報復
我應該去若無其事他嗎?
有人說女人的第六感不可不信
愛情上, 不斷問自己放棄, 不放棄?
婚姻上, 不斷問自己結婚, 離婚?
其實很多時自己心底裹都已經有答案了
這個時候如果出現了問題時, 你的愛情, 婚姻漸漸已經出現了結果
只是我們未察覺到 |
2012 年 4 月 6 日 星期五  |
| 2012-04-06 |
分類: 日誌 |

今日整左個蛋糕XD
唔知好唔好食呢?今次一粒糖都冇落, 爸爸應該食得掛?
聽日文文做我第一個白老鼠:P
希望唔會毒死左你啦^.<
今日同班友仔, 做左份歷史報告
一個都鐘到就KO左=.=
問卷竟然係自己作@@
我都冇諗到...
今日既班會活動最終都告吹左...
我最後因為冇女仔陪我同埋咳到甩肺而冇去到食飯..
好可惜, 又冇左個見佢既機會:(
成個假期都冇見過你啦
親愛的你, 如果你真的喜歡別人,那就選和她在一起吧
你幸福我便幸福:)
眼看你和她的緋聞, 我都唔知這究竟是真的還是假的
那一天的朱古力又是誰送的?是你嗎?我多麼的希望是你
希望是你送啦:) |
2012 年 4 月 5 日 星期四  |
| 2012-04-05 |
分類: 日誌 |

沙冰, Happy birthday^.<
係咪好驚喜呢?我都知嫁啦, 嘻嘻:P
個蛋糕都唔錯, 幾好食^^
多謝你個手機繩^^我好鐘意
今日又去左mk
今次買左對鞋同個袋, 超鐘意><
文文, 你又話對鞋唔高?
高到痴線的!!!你想我腳斷咩?
錦就冇左$200:(
唉...洗錢真係好快...
我要stop啦!!!!唔可以再洗錢啦!!!
好在, 今日趕好係媽咪反到屋企之前反到姐:p
又落錦大雨:( 想踏單車都唔得
唔通個天都想我做功課?
這個世界欺騙了我,我必須給與還擊
我不會放掉任何一丁點兒屬于我的幸福
哪怕付出的代價是從此墜入地獄,我也在所不惜 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 23 | »
|
|