★tsztinwong's blog
★tsztinwong's blog
christywtt
暱稱: ★tsztinwong★
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
自然觸覺1
Sports Day
2012-09-14
2012-08-23
2012-07-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2012 年 3 月 22 日  星期四   清涼


2012-03-22 分類: 日誌

Oh愛愛愛沒有安全的地帶快樂悲哀其實不過只是意外
Don`t cry Don`t cry 有我在
別怕天塌下來別怕剩下空白你的世界有我在
我陪著你所以Don`t cry Don`t cry Don`t cry

羅志祥 - 有我在, 真係好正

D歌詞我好鐘意><

<<愛是沒有安全的地帶>>

今日攰到死, 做左好多自己一直都話想做既野

終於得左啦, 最後都係比媽咪發現左

重依為媽咪會係到話我, 點知佢話我, 做咩買件錦既3

重話如果你真係想買禮服, 同佢講, 帶我去買一D多D款既><

多謝媽咪>,<其實我覺得依家呢一件都已經好靚嫁啦><

只不過我未買嬲,高跟鞋同袋去櫬, 好想張自己打扮得好好, 做個美麗優雅的女孩子:P

期待那一天到到來, 與她去行街, 去祝福他們

祝你地永遠幸福^^

如果你真係唔係幾想見到我, 你大可以離開, 反正我就是喜歡這樣

你吹得我脹咩?另外, 你大可以唔好睇我qz添, 我唔care喎!!!

唔知如果我del左會點呢?:p

反正我就係鐘意做電燈泡, 我擁有無限既電量!!!

看看誰怕誰, 誰是嬴家?那有人連開始也未開始就話定人家是輸家

你食左藥未呀?更何況我有話認輸咩?膽小鬼!!!由一開始認識你, 你就是一個膽小鬼!!!

我冇說錯吧, 其實唔單至正係我錦講, 人地追趕你, 就只懂得逃避!!!

不去面對, 反抗!!!我有說錯嗎?有本事就證明比我睇, 否則, 等比我話足你一世啦

其實我好想你每一日都會呢睇我qz, 希望令你更加了解我

一年的時間, 我等得到

今日我這一個行動成功了><



2012 年 3 月 19 日  星期一   晴天


2012-03-19 分類: 日誌

 

今日sorry, 我真係重未接受到

所以我都唔敢同你講太多野

今日只是叫過你一次, 就係係pe堂到

果一個名, 似曾相識, 但又是我最熟悉的一個名

只不過係隔左2日冇叫, 就已經好疏遠, 好懷念呢一個名

但sorry, 我真係未接受到, 同埋我真係唔知點去開口同你講野

我地之間真係疏遠左好多...

睇反你qz, 真的全都是他...

可以話我吃醋, 可以話我霸道, 我真係好在乎你, 好緊張你

從前我同你好開心錦玩, 錦傾計...

但如今呢?一日冇幾句冇講到..

算啦, 我唔講佢啦, 講反自己先

今日一起身就開始肚痛, 懷疑係琴晚食錯野

但我一直都冇講過比任何人知, 我肚痛

因為我知道冇人會關心我, 包括我媽咪...

藥都冇食粒, 痛到標汗, 都唔想講比人知

今日真係好唔想到小息, 因為我唔想見到呢一刻...

本來諗住係課室到過算, 到最後10分鐘先落去

點知10時係課室到已經冇野好睇了...

於是去左廁所同人傾下計先

再反班房拎3, 獨自落地下換3

其實講真, 朋友我真係冇幾多個...

文文我明白了...



2012 年 3 月 18 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 日誌

請輸入瀏覽密碼:  


2012 年 3 月 17 日  星期六   晴天


2012-03-17 分類: 未分類

 話說同個傻仔哥哥傾完計之後個人都開心D

可能小見左佢掛...不過其實你走左只不過係1個月多小小

但我已經好似覺得過左好耐錦

聽到你話會買野食比我食, 我真係好開心><

多謝傻仔:p

次次去睇你個網都會hand機錦

正係你個網先至會錦, 睇其他人個網又唔會

都唔知係唔係人既問題

討厭到死!!!

日日溫書, 溫到腰骨都好攰...

郁一郁就已經卡卡聲, 遲早斷腰骨

今日終於同佢講左lu, 成身輕晒

希望我可以得到我想你回答我的答案啦

愛就說出來, 別人愛不愛你, 不重要, 你最清楚, 你要的是什麼, 只要開心就好



2012 年 3 月 14 日  星期三   晴天


2012-03-14 分類: 未分類

 就像一個夢想 只能 想像

就像兩個氣球 不容 碰撞
說聲很有感覺 簡單 承認真實相處的感覺 很難
一點點不安 就掛在心上

不是愛不起 只是傷不起
只知道堅持脆弱浪漫 不知道誰不自量
還難過 誰能忘 以為追求完美卻又經不起受傷
既然歡樂變成負擔 只有不歡而散

就像咖啡只能 不斷 加糖
就像親吻不曾 預備 心酸
只會接受相擁感動 不愿面對抱頭痛哭 難堪
悲傷到這樣 也只能這樣

今日係3月14日, 白色情人節, 是男生回禮的時候

今日有一位男生知道我想食chocolate, 所以送左我一排

好多謝你^^好好食, 同時也希望你身體能健健康康

每一日放學, 他都那麼早走

是唔想見到我嗎?今日為了見你, 究竟由學校跑到紅綠燈, 只為見你一面

結果, 你一直說走, 一定要避開我嗎?那我跑那一段路來做什麼?

我真的很想走慢一點, 為了跟你走在一起

今天, 他問我野, 我已經反常地回答他

我為的是, 希望的是能夠令你對我改觀

結果, 你一句也沒有對我說過...

我如何做才能令他對我改觀?:(



每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 114
留言總數: 133
今日人氣: 0
累積人氣: 1918
最近訪客
最近沒有訪客