| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| 2007-11-15 |
分類: 未分類 |
唉..痴線嫁 今日上數學堂果時幫我個仔(松松) 紮頭髮 紮左兩條小瓣仔..
咁就比人收左手冊 不過佢收咪收囉 不過好無奈姐 係唔係手冊都係我簽名既..
記唔記都係咁...miss趙話借錢比我睇醫生先 話再係咁落去唔得..佢真係好呀..不往我一直咁愛佢><
不過會有小小唔好意思 唉..琴晚我出口鬧左聲呀媽 我話拎小小錢出黎會死咩..之後好細聲咁講左句 賭錢你就識!
果個死男人 我忍左你好耐嫁啦 但你每次都係度話我..又話我hi一hi 就要睇醫生 ,,果個又唔係你..
你點知我只係hi一hi咁簡單...其實我個傷口真係發炎發得好勁 但我講出黎都無用啦 你地咪只係會話我自己拎黎..
|
| 發表時間:2007-11-30 01:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 

2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 53lv 11% |
分類: 未分類 |
我諗我都係唔好同文文鬥喇= =" 佢又唔洗返學..如果我唔洗返學就好lu..3-4日可以1lv..
你話幾好呀 但如果再咁玩落去既話 就唔係我玩game 係game玩我嫁喇 為左隻game咁..
唔值得丫可..今日和記打過黎問我關於我條線既問題,佢話幫我做左個線路調查,,問我仲有無斷線..
之後我話咪又係咁..之後佢話 um..如果係咁既話就真係要搵師父黎睇睇,之後我話咁如果整唔好咁點
之後佢話唔會整唔到既 只係時間上既問題姐...之後我話整完咪又係咁..我d fd 個個都係咁
之後佢話 可能咁岩姐 我真係爭d想提起 合約方面既問題 不過條友講野又好笑 ...真係唔知點..哈哈 |
| 發表時間:2007-11-30 11:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 

2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 53lv 2% |
分類: 未分類 |
今日放假.原來唔返學係好正嫁.一日可以升到40%
以上 如果你有心既話 就咁就升左1lv喇= =
不過今次唔可以係拍定時間以內升到1lv.. 唉..斷線..斷死我啦=.= |
| 發表時間:2007-11-30 11:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
|