| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 墨香a_a 51lv 45% |
分類: 未分類 |
琴日斷左次線 都好采無死到..勁好笑...我叫我呀哥幫我cut隻人出黎果時...
係遲左小小 因為果時係同緊第2個人傾緊電話..之後我好快咁cut左佢線打比呀哥..叫佢cut人..
cut左之後 我叫佢幫我入去睇下有無死到..之後佢問我本身隻人幾多%..之後我話好似42.xx
之後佢話...應該無死..之後我話姐係點呀..之後佢話開返隻人果時得返57血...之後我係度笑..
岩岩好...遲一秒都死左..笑到我= =.... 依家又要星期日之前要52lv了...真係十分之緊張-0-
呵呵...依家就45%,,今晚就要...55%-60%度啦..但係都好難升到=_= 又要同我細佬分機..
今日呀哥放ac..佢個ac都放到千1(連1e) 次次都比佢搵到水魚-.-我真係好唔鋸><"..真係凸他/.\..
(如果哥哥上左黎我個日記睇到上面D野唔好打我呀><"...哇哈哈...)
唔知點解..硬係聽返勁舞d歌..會諗起以前同你一齊玩勁舞既日子..什至你做過既任何野...雖然我唔知係咪仲係放唔低..
但我認為應該係回憶吧... 好無奈...我諗可以令我出手打人既真係好小...單偉林 你個pk~~~~~~~~
唔打你唔得 凸!" 你做每樣野可唔可以諗下果個人既感受?!...
|
| 發表時間:2007-11-01 10:33 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 

2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 旅行.. |
分類: 未分類 |
今日去左旅行..本身我,老婆,miffy,賴丙..石+,呀婷,呀WinG一組,,點知去到..呀婷同呀wing佢地話想坐下面d爐度
但係我地唔肯 搞到佢地話唔燒 要我地甲返d錢比佢地..唉..無啦啦又要拎多20蚊出黎..真係..我都唔知講咩好,,,
之後同老婆食完野就去左行山..兜左成個圈行左去照鏡湖..聽人講話如果照左落去既話可能會見到新娘個人(聽講有鬼a"a)
但係果邊唔比入 本身老婆想入去照下睇下有無的 但我阻止左佢..話如果有老師行入黎就唔好啦..點知過左2分鍾度..
真係有成班老師沖左入黎..之後老婆係我耳邊講:好采無入去ja 哈哈 <--佢呢句笑死我..haha 之後同miss趙傾計..
好鍾意miss趙呀...haha 旅行之後 老婆去左我屋企..我地係度傾計..then play other people plone,
we play very happy ,haha 之後佢返屋企..每日都要比屋企人鬧..究竟點先可以完?!.. |
| 發表時間:2007-11-01 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 

2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| 51lv喇! 5% |
分類: 未分類 |
今晚2點幾先訓 諗住掛埋隻鳳靈等佢升左2階先訓..成功左..haha" 串死聖魂了!!佢升左5次先得...
笑lun死我..唉..整親隻腳..個miss叫我最好去醫院睇下.但係我呀媽話唔洗..雖然我都唔係太想入院
但係我都唔隻腳有事,因為比老婆嚇一嚇:嘩..如果d細菌入左隻腳度,,再入到d骨度..個醫生要你切隻腳出黎
咁你點呀! 之後我話:唔呀 我唔要切腳,其實我真係好驚嫁..雖然唔知有無人會擔心我..但係都係算啦..
琴晚msn 小欽sd左個網黎..叫我上去望下張圖10秒..之後我羔左10秒..無啦啦彈隻鬼出黎..真係嚇到我心臟病發..
訓都訓唔著..真係叼佢丫-0-!!! |
| 發表時間:2007-11-01 08:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
|